Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@07:36:01 GMT

انهدام باند مخوف راهزنان درتهران

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۳۹۷

انهدام باند مخوف راهزنان درتهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند ۸ نفره سرقت احشام خبر داد. ناطقان:  سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر اظهار کرد: ۱۱ اردیبهشت امسال گزارش سرقت مسلحانه از دامداری در جاده چرم شهر به کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد.


وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته شاکی گفت، ساعت ۲۳:۳۰ شب حادثه به همراه یکی از کارگران دامداری ام مشغول آبیاری زمین‌های زراعی در همان حوالی بودیم که ۶ مرد با چهره‌های پوشیده در حالیکه اسلحه شکاری بدست داشتند داخل دامداری شده و با تهدید و ایجاد ضرب و جرح دست و پای ما را بستند و ۴۰۰ رأس گوسفند را سرقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بعد از سرقت متواری شده و ساعتی بعد با تقلای زیاد من و کارگرانم دست و پایمان را باز کردیم، موضوع را بلافاصله به پلیس و اهالی روستا خبر دادیم و با پیگیری رد احشام سرقت شده را در ۵ کیلومتری دامداری پیدا کردیم که ۵۰ رأس از احشام بر اثر تشنگی و حمله تلف شده بودند.

لطفی افزود: بدنبال اعلام این شکایت تحقیقات از سوی کاراگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و با اقدامات پلیسی شبانه روزی، کارآگاهان دریافتند یکی از کارگران قدیمی دامداری به نام «حامد» در این سرقت نقش دارد، درنهایت با تحقیقات پلیسی مخفیگاه حامد شناسایی و در یک عملیات ضربتی حامد و ۸ عضو دیگر باند دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: در بازرسی از مخفیگاه‌های این متهمان علاوه بر کشف هشت رأس گوساله مسروقه، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دو قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.

لطفی در پایان اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان، ضمن اعتراف صریح به مشارکت و همدستی در سرقت از دامداری شاکی و آزار و اذیت یکی از کارگران به چندین فقره سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان‌های پیشوا و ورامین نیز اعتراف کردند و در بررسی‌های بعمل آمده تمامی اعضای باند دارای سوابق کیفری از جمله سرقت احشام هستند و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.
برچسب ها: باند ، ناطقان ، مخوف ، راهزنان ، دستگیری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: باند ناطقان مخوف راهزنان دستگیری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضای باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در این استان خبر داد. 

به گزارش ایرنا، سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باند فرا استانی سارقان به عنف که در معابر شهری کرمان اقدام به سرقت از پیرزن‌ ها می‌ کردند با تلاش پلیس منهدم شد.

وی اظهار کرد: باند سرقت از پیرزن ها در کرمان بعد زیر نظر گرفتن بانوان مسن سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به سرقت از آنها می کردند.

وی تصریح کرد: سارقان با به کارگیری ترفندهایی چون سوال کردن آدرس مساجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد فرد مورد نظر را جلب می‌ کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: سارقان پس از جلب اعتماد پیر زن ها در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌ کردند.

وی ادامه داد: باند سرقت فرا استانی سرقت از پیرزن ها در کرمان تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

سردار فرشید گفت: اعضای باند سرقت از پیرزن‌ها ها را ۲ مرد و یک زن تشکیل می داد که این افراد با خودرو اقدام به سوژه یابی می کردند.

وی افزود: پلیس پس از دریافت گزارش شاکیان اقدامات لازم برای دستگیری سارقان را انجام داد و بر این اساس گشت‌ های نامحسوس پلیس در حین گشت زنی و رصد در شهر به یک خودرو مشکوک می شوند و دستور ایست می‌ دهند.

وی افزود: سارقان به محض دریافت دستور ایست اقدام به فرار می‌ کنند.

فرمانده انتظامی کرمان با تاکید بر اینکه پلیس بعد از اقدام به فرار سارقان با تیراندازی خودروی آنها را متوقف و آنها را دستگیر می کند افزود: افراد نباید به سادگی به افراد غریبه اعتماد کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا