Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:40:26 GMT

تجلیل از مقام شهدای در موزه شهدا

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۴۸۹

تجلیل از مقام شهدای در موزه شهدا

به گزارش ایرنا از «ایثار»،  سعید اوحدی در آستانه عیدسعید قربان به همراه حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و  زیارت و علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت از موزه شهدا بازدید کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای منا گفت: شهدای منا به درجه‌ای از معنویت رسیده بودند که ظرفیت مادی این دنیا را نداشتند و وقتی خاطرات آن‌ها را مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم که به زمان شهادت خود پی برده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوحدی عنوان کرد: زیباترین ظرفیت معنوی انسان در دنیا زمانی است که به سفر حج و خانه خدا مشرف شده باشد. بعد از زیارت عرفه تمام گناهان انسان بخشوده می‌شود و به همین دلیل شهدای منا از جایگاه معنوی بالایی برخوردار بودند و توفیق این را داشتند که بعد از سفر حج به شهادت رسیدند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی فقیه در امور حج و  زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از غرفه‌های مختلف این موزه از جمله شهدای روحانی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای ترور ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهدا از مقام شامخ شهدا تجلیل و تقدیر کردند.

سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید میهمانان را همراهی کردند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سازمان حج و زیارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سازمان حج و زیارت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سازمان حج و زیارت بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد

  فاطمی استانداریزد در آیین تجلیل از خانواده‌ی شهدای فرهنگی استان یزد، ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم گفت: بعد از خانواده نهادی مهمتر از تعلیم و تربیت وجود ندارد و این دو برای پیشرفت، عمران و آبادانی کشور همچون دو بال هستند.

وی افزود: جایگاه معلمی یک جایگاه والایی است و در هفته معلم کل جامعه باید در برابر زحمات فرهنگیان تعظیم کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم، گفت: با هماهنگی با آموزش و پرورش استان یزد، بحث دیدار از همه مدارس و معلمان در استان در قالب ۷۰۰ گروه در دستور کار سپاه الغدیر استان یزد قرار گرفته است.

سردار زارع کمالی افزود:همچنین تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه الغدیر در استان یزد است.

 مراسم تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی استان یزد، به همت سپاه الغدیر استان یزد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برگزار شد. 
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان