Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس علی آبادی، مدیرعامل مپنا در مراسم رونمایی از اولین ایستگاه شارژ خورشیدی خودروی برقی در گروه مپنا در البرز گفت: انسان برای رفع نیاز خود می‌تواند محیط را دستخوش تغییر و مشکلاتی بکند.

مدیرعامل مپنا با اشاره به اینکه خاموشی‌ این روز‌ها به یکی از مشکلات اساسی کشور تبدیل شده، افزود: برای اصلاح منحنی بار انرژی باید بتوانیم در خانه‌هایمان برق ذخیره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی آبادی گفت: ذخیره سازی ‌هایی که امروز شاهد آن هستیم در مقیاس کیلو وات تا مگاوات هستند و این امکان را برای واحد‌های کوچک و بزرگ فراهم می‌کنند که به اندازه کافی برق ذخیره کنند تا به تنش نخورند.

او افزود: استفاده از دیزل‌ها از جنبه‌های محیط زیستی و تامین سوخت مشکلات زیادی دارد که ایستگاه های خورشیدی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

مدیرعامل مپنا گفت: ضرورت حرکت به سمت استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر اقتضا می‌کند که به استفاده از انرژی‌‎های پاک سوق پیدا کنیم.

علی آبادی  افزود: خودرو‌های برقی این قابلیت را دارند که هم از شبکه برق بگیرند و هم به شبکه برق بدهند و این امر در تنظیم بار شبکه نقش به سزایی دارد.

او گفت: مساله مهم در برقی سازی این است که امکان استفاده از انرژی‌های متنوع از جمله آبی، اتمی، بادی، خورشیدی  برای تولید برق وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی برقی گروه مپنا استفاده از انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا

دریافت 46 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6090990

دیگر خبرها

  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا