Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، تیرماه امسال ماموران پلیس غرب تهران زن میانسالی را با پوشش نامناسب همراه با یک نوزاد چند ماهه در خیابان ستارخان مشاهده کردند و زن تهرانی را زیرنظر گرفتند.

پس از دقایقی ماموران پلیس با بررسی لحظه به لحظه موقعیت زن جوان در خیابان مشاهده کردند، زن تهرانی نوزادی را که در دست داشت به دلایل نامعلومی به سطل آشغال پرتاب و از صحنه جرم متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعقیب و گریز پلیسی در خیابان ستارخان

تیم پلیسی پس از مشاهده این حادثه شروع به تعقیب و گریز زن جوان در خیابان ستارخان کردند و پس از چند دقیقه موفق به دستگیری متهم شدند و ماموران پلیس زن جوان را برای تحقیقات به مقر پلیس منتقل کردند.

بازداشت مادر تهرانی در خیابان ستارخان

متهم در بازجویی ها ادعا کرد مادر این نوزاد است و بخاطر شرایط مالی بد و اعتیاد شدید به مواد مخدر از جمله شیشه شرایط نگهداری نوزاد چند ماهه خود را ندارد و نوزاد خود را به سطل آشغال انداخته است.

پس از استعلام پلیس از اداره ثبت احوال و ادامه تحقیقات نشانگر آن بود که متهم دستگیر شده مادر نوزاد چندماهه است و همسر متهم چندی پیش در تهران درگذشته است.

بنابراین گزارش، متهم و نوزادچند ماهه جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی نوزاد حادثه دستگیری اخبار حوادث جرم نوزاد مادر در خیابان ستارخان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت سحر قریشی قتل هانیه توسلی رقص هانیه توسلی اینستاگرام هانیه توسلی خودکشی ریحانه پارسا اینستاگرام خیابان ستارخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • «نمی‌توانم نفس بکشم» ٢ در خیابان‌های آمریکا
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد