Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@05:55:36 GMT

ارتقای جایگاه استان مرکزی در برنامه سامد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۵۰۱۰

ارتقای جایگاه استان مرکزی در برنامه سامد

ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از ارتقای جایگاه استان در برنامه سامد خبر داد.

غلامرضا فتح آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: درسال ۱۳۹۹ در استان مرکزی ۲۸۸۸ برنامه دیدار چهره به چهره و ملاقات مردمی از سوی مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شده که در این دیدارها معادل ۱۴ هزار نفر از مردم استان از نزدیک با مدیران دیدار وگفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: معادل ۴۸ درصد این ملاقات ها با پاسخ مثبت مدیران همراه بوده که به رغم محدودیت‌های قانونی، تنوع، حجم مطالبات و... اقدام موثری در رفع مشکلات شهروندان است.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۲۰ برنامه پاسخگویی برخط مدیران از طریق سامانه سامد انجام شد که آنها به تقاضای ۱۱۷۱ نفر از شهروندان به ‌صورت تلفنی پاسخ ارایه و رسیدگی کرده‌اند که این بخش معادل ۲۰ درصد رشد داشته است.

فتح آبادی در ادامه اظهار کرد: مدیران سه دستگاه اجرایی استان شامل شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل حفاظت از محیط زیست در بین ادارات کل مشابه در سطح کشور به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شده اند و از سوی دیگر در سال جاری از ادارات کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان انتظار داریم در برنامه ملاقات عمومی و پاسخ‌گویی بر خط جایگاه خود را ارتقا دهند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری در پایان گفت: استان مرکزی در این دو شاخص ۴۵ امتیاز از مجموع ۶۰ امتیاز را در سال ۱۳۹۹ کسب کرد و موفق شد از رتبه ۳۱ در سال ۱۳۹۸ به رتبه ۶ در سال ۱۳۹۹ ارتقا یابد و مجموعه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی معادل۲۰ درصد اقدام مثبت دستگاه‌های اجرایی را از طریق برقراری ارتباط تلفنی با متقاضیان و نیز روند صحت و سقم انجام ملاقات های عمومی و پاسخگویی برخط را راستی آزمایی کردند و در سال جاری طبق برنامه عملیاتی دفتر این برنامه‌ها با قوت و رویکرد جدید پیگیری و نظارت لازم بر تحقق اهداف و شاخص‌های کلی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سامانه سامد استان مرکزی سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان با موضوع روز دختر اظهار کرد: باتوجه به فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با هدف بزرگداشت این دهه و تقویت فرهنگ رضوی و آشنایی جامعه با جایگاه دختران و بانیان ایران اسلامی این جلسه با هدف هم‌افزایی و راهکارهای عملیاتی در محورهای محتوایی و پیشنهاداتی برای تولید محتوا تشکیل شده است.

وی بیان کرد: تبیین جایگاه حضرت معصومه (س) به عنوان الگویی بی‌بدیل در بحث ولایتمداری، کمال، معرفت، علم و عبودیت برای دختران به عنوان مادران آینده پراهمیت است و مهمتر از آن پرداختن به موضوع حجاب و عفاف و الگوسازی دختر مسلمان کرد با توجه به پیشینه قوم کرد یک ضرورت است که باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان اذعان کرد: در تحقق تمدن اسلامی با رویکرد امیدآفرینی، بصیرت افزایی، نشاط بخشی، الگوآفرینی و تبیین جایگاه مسلمان کرد در دفاع از عزت ملی و مقاومت هوشمندانه مقابله اغواگری و تبلیغات دشمنان با تاکید بر کرامت دختر ایرانی در سایه حجاب و عفاف باید مورد توجه باشد.

مرادی اذعان کرد: حضور پرنشاط و پرقدرت دختران در فعالیت‌های علمی، سیاسی، ورزشی با رویکرد استانی با تاکید بر هویت ملی می‌تواند در بحث کرامت دختران اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه خاطر نشان کرد: درنظام حکمرانی دنیا تعاریف جدیدی ارائه شده و رسانه‌ها در دنیا بعنوان قدرت چهارم معرفی شده‌اند که در جهت دهی مناسبات سیاسی اجتماعی و فرهنگی اثرگذارند و اهمیت رسانه امروز برکسی پوشیده نیست.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان از تعریف ۱۵۰ ساعت برنامه ویژه روز دختر در استان خبر داد و گفت: سیمای مرکز کردستان برای ایجاد نشاط و امید در مردم جامعه، ارتقای حس ارزشمندی، تکریم دختر در خانواده و انعکاس نگرش صمیمت حاکمیت به دختران در برنامه‌های روز دختر برنامه‌ریزی کرده است.

مرادی خواستار جریان سازی رسانه‌ای پربار و قوی در راستای حضور دختران در همایش روز دختر شد و گفت: این مهم به تکریم بیشتر دختران و خانواده‌ها منجر می‌شود.

وی اذعان کرد: جایگاه و نقش دختران فلسطینی و غزه باید در برنامه‌های روز دختر مورد توجه باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان همچنین از آغاز تولید سریال «ماه شرف خانم» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای خبر داد و گفت: این سریال می‌تواند در بحث خودآگاهی قوم اثرگذار باشد.

مرادی اذعان کرد: سریال یاد شده به معرفی مستوره اردلان می‌پردازد و کار تولید آن را امیدواریم بزودی آغاز کنیم.

کد خبر 6094036

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود