Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام انجمن پارکور کشور، کمیته پارکور آذربایجان‌غربی رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی با اعلام انجمن پارکور کشور کمیته های برتر پارکور کشور مشخص شد.

بر اساس ارزیایی انجام یافته این انجمن کمیته پارکور آذربایجان غربی توانست پس از استان های خوزستان، فارس و البرز در جایگاه چهارم کشور و جزو پنجه کمیته برتر قرار بکیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افتخار با زحمات و تلاش مسئولین کمیته پارکور استان و شهرستان های آذربایجان غربی میسر گردید.

گفتنی است پس از رکود چند ساله پارکور آذربایجان غربی، ️هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی فرشاد ضیایی را به عموان ریاست این کمیته انتخاب و با برنامه ریزی های اصولی در این کمیته این رتبه بدست آمده است.

هیات انجمن های ورزشی آذربایجان غربی کسب این رتبه را به تمامی مسئولین، مربیان و پارکورکاران آذربایجان غربی تبریک گفته و قطعا برای پیشرفت این رشته از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پارکور آذربایجان غربی پارکورکار کمیته پارکور پارکور آذربایجان غربی کمیته پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال