Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، براساس اعلام نتایج مرحله اول سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور، دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با موفقیت به مرحله دوم این المپیاد راه یافتند.

بهروز یحیایی رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به ظرفیت ١۸ نفره دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود اظهار کرد: در المپیاد مذکور، دو نفر از دانشجویان این دانشکده توانستند در حیطه استدلال بالینی: دروس اصلی پزشکی (داخلی، کودکان، زنان، جراحی)، مجوز حضور در مرحله دوم المپیاد را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه این دانشکده همه‌ساله بیش از ۲۰ قبولی در آزمون‌های دوره‌های مختلف رزیدنتی در دانشگاه‌های سراسری را دارد تصریح کرد: سیزدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در پنج حیطه استدلال بالینی: دروس اصلی پزشکی (داخلی، کودکان، زنان، جراحی)، آموزش پزشکی: آموزش مجازی، تفکر علمی در علوم پایه: weight management/ obesity، کارآفرینی: تاب‌آوری کسب و کارهای دانش بنیان، مدیریت نظام سلامت: تقویت نظام PHC برای ارتقای پاسخگویی در شرایط اضطرار، مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت: هوش مصنوعی و طی دو مرحله انجام می گیرد که مرحله اول آن در خردادماه ١۴۰۰ به صورت الکترونیکی و در محل مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد و مرحله دوم آن در شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی علوم پزشکی دانشجویان علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر آموزش وپرورش بابل گفت: بیش از ۷ هزار دانش آموز بابلی در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی شرکت کردند که ۴۷۵ نفر رشته در آزمون پذیرفته شدند.

اسدی افزود: ۱۰۵۱ دانش آموز مازندرانی در المپیاد مرحله اول پذیرفته شدند که ۴۷۵ نفر رشته دانش آموزان بابلی هستند.

وی گفت: شهرستان بابل رتبه اول را در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی مازندران کسب کرد.

مدیر آموزش وپرورش بابل ادامه داد: از ۴۸ واحد آموزشی متوسطه دوم نظری ۳۳ مدرسه درالمپیاد علمی دانش آموزی حائز رتبه شدند.

دیگر خبرها

  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود