Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛آتشپاد دوم مهدی رضایی  اظهار کرد: بامداد امروز دوشنبه ۲۸  تیرماه ۱۴۰۰ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انفجار توام با آوار و گرفتار شدن افراد در زیر خروارها خاک، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه‌های نجات و پشتیبانی ایستگاه‌های چندین ایستگاه شامل سه تیم امداد و نجات بهمراه خودرو babcat آتش نشانی و پنج تیم پشتیبانی و اطفائ حریق را به محل حادثه در خیابان فاطمیه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی در محل مشخص شد،حجم انفجار توام با آوار به حدی بوده که ۲ ساختمان مسکونی ویلایی بصورت کامل تخریب و چند نفر از ساکنان در زیر خروارها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شده‌اند که نجاتگران آتش‌نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت اطراف اقدام به عملیات برای نجات این افراد کرده که خوشبختانه پس از  دقایقی تلاش نفسگیر و طاقت‌فرسا موفق شدند سه نفر شامل( یک خانم و ۲ آقا) را به طرز معجزه آسایی نجات داده و از زیر آوار خارج کنند؛ آتش‌نشانان این افراد را  برای سیر مراحل درمانی و انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی خاطرنشان کرد : در این حادثه به چهار واحد مسکونی دیگر خساراتی وارد آمد و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

گفتنی است؛ چهار مصدوم این حادثه به وسیله ۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد  منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد انفجار واحد مسکونی تخریب معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد