Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته پایانی لیگ یک ۳ تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

خبرگزاری میزان - لیگ دسته یک فوتبال ایران در حالی به هفته ۳۴ و پایانی خود رسیده که ۳ تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند. از بین این ۳ تیم ۲ تیم می‌توانند جواز حضور در سطح اول فوتبال ایران را کسب کنند و فصل آینده در جمع ۱۶ تیم برتر ایران حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ۳ تیم از این لیگ به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند که تکلیف آنها هفته پیش مشخص شده است. تیم‌های چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز فصل بعد در لیگ دو ایران حضور خواهند داشت و تا این لحظه تیم‌های مس شهر بابک و شهرداری همدان جایگزین آن‌ها شده‌اند.

بازی‌های هفته پایانی لیگ یک بصورت همزمان در ۹ شهر ایران پیگیری خواهد شد که به بررسی مهم‌ترین آنها می‌پردازیم.

گل ریحان البرز – فجرسپاسی شیراز؛ بازگشت شیرازی ها پس از ۷ سال؟

فجرسپاسی شیراز با هدایت علی اصغر کلانتری با ۵۷ امتیاز در صدر جدول لیگ یک قرار گرفته و با برد مقابل گل ریحان می‌تواند پس از فصل ۹۳-۹۲ به لیگ برتر بازگردد. تیم گل ریحان البرز با ۱۸ امتیاز در انتهای جدول لیگ یک قرار گرفته و هفته‌هاست به دسته دو سقوط کرده است.

گل ریحان البرز- فجر شهید سپاسی شیراز | دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ساعت ۱۹:۴۵ | ورزشگاه انقلاب کرج

هوادار تهران – شهرداری آستارا؛ عنایتی تاریخ ساز می‌شود؟

تیم هوادار تهران که پیش از این با نام سرخپوشان پاکدشت در لیگ یک فعالیت می‌کرد، ۲ فصلی است نام و نشان و رنگ لباس خود را تغییر داده و اکنون با هدایت غلامرضا عنایتی و تنها ۳ فصل پس از تأسیس، مدعی صعود به لیگ برتر است. بنفش پوشان تهرانی با ۵۷ امتیاز در رده دوم جدول هستند و مقابل شهرداری آستارا که تغییرات زیادی در نیمکت خود داشته قرار می‌گیرند.

هوادار تهران - شهرداری آستارا | دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ساعت ۱۹:۴۵ | ورزگاه غدیر تهران

 

ملوان بندرانزلی – بادران تهران؛ روانخواه و امیدهای آخر به صعود

بادران برای صعود به لیگ برتر باید تیم ریشه دار شمال کشور یعنی ملوان را شکست دهد و منتظر نتایج رقبا بماند. تیم تهرانی فصل را با فرهاد کاظمی شروع کرد و در ادامه با محسن عاشوری نتایج خوبی گرفت. پیشکسوت پرسپولیس پس از چند هفته از این تیم جدا شد و پیشکسوت استقلال یعنی امیدرضا روانخواه هدایت تیم را به دست گرفت. آنها که بخت اول صعود بودند با امتیازاتی که مقابل قشقایی و چوکا از دست دادند کمی از کورس عقب ماندند، اما همچنان با ۵۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر سوم هستند و امید زیادی به لیگ برتری شدن دارند.

ملوان بندر انزلی - بادران تهران | دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ساعت ۱۹:۴۵ | ورزشگاه تختی انزلی

 

 

جدول لیگ یک تا پایان هفته ۳۳:

 

 

سایر بازی‌های هفته ۳۴ لیگ یک:

دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | ساعت ۱۹:۴۵

قشقایی شیراز- پارس جنوبی جم (پارس شیراز)
آرمان گهر سیرجان - چوکا تالش (امام علی (ع) سیرجان)
رایکا بابل - خوشه طلایی ساوه (هفتم تیر بابل)
خیبر خرم آباد - نود ارومیه (تختی خرم آباد)
استقلال خوزستان - مس کرمان (تختی اهواز)
شاهین شهرداری بوشهر - استقلال ملاثانی (شهید مهدوی بوشهر)

بیشتر بخوانید: لزوم برگزاری پلی‌آف در لیگ یک؛ زنده‌ نگه داشتن انگیزه‌ها و جلوگیری از شرط‌‌بندی و تبانی‌های احتمالی

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ یک لیگ آزادگان بادران تهران فجرسپاسی هوادار تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ دسته یک لیگ یک لیگ آزادگان بادران تهران فجرسپاسی هوادار تهران صعود به لیگ برتر گل ریحان البرز هوادار تهران ساعت ۱۹ ۴۵ لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد