Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه دغدغه آشنایی نزدیک با مشکلات مردم را دارد، گفت: سفر استانی رئیس قوه قضائیه به ایجاد تحول جدی در مدیریت ارشد استان‌ها کمک می‌کند اگر مسئولان کشور این اقدامات را خارج از ساختار تشریفاتی انجام دهند، اثر بخشی خوبی خواهد داشت.

محمد عطریان‌فر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولین سفر استانی رئیس قوه قضائیه که در دومین هفته انتصابشان به استان ایلام صورت گرفت، گفت: این اقدام رئیس قوه قضائیه توصیه جدی مقام معظم رهبری به مسئولان نظام برای شناسایی و حل مشکلات مردم و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعال سیاسی اصلاح طلب با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضائیه دغدغه آشنایی نزدیک با مشکلات مردم را دارد، تصریح کرد: مسئولان انقلاب در راستای حل مشکلات کشور و مردم، ارتباط نزدیک و مستقیم با جامعه مخاطب خود داشته باشند.

 عطریان فر تصریح کرد: نفس این ارتباط با مردم که رئیس قوه قضائیه در دومین هفته انتصابشان به محروم‌ترین استان کشور (ایلام) سفر می‌کند و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک اقدامی شایسته است. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه سفر استانی رئیس قوه قضائیه به ایجاد تحول جدی در مدیریت ارشد استان‌ها کمک می‌کند، اضافه کرد: اگر مسئولان کشور این اقدامات را خارج از ساختار تشریفاتی انجام دهند، اثر بخشی خوبی خواهد داشت. 

عطریان فر با بیان اینکه این‌گونه سفرهای استانی و حضور در بطن مردم، امیدآفرین و روحیه بخش برای جامعه است،  اظهار داشت: ادامه این روند اعتماد مردم را به مسئولان انقلاب تقویت می‌کند.

 

بیشتربخوانید: رئیس قوه قضائیه با سفر استانی به ایلام نشان داد تحقق عدالت اجتماعی در اولویت برنامه‌های ایشان قرار دارد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: عطریان فر قوه قضائیه ایلام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عطریان فر قوه قضائیه ایلام رئیس قوه قضائیه مشکلات مردم سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج

ایسنا/خوزستان علی محمدی، عکاس خوزستانی، در دومین جشنواره عکس روز سنندج شایسته تقدیر شد.

تعداد پنج اثر از این عکاس به نمایشگاه راه یافت و یک اثر در بخش معماری شایسته تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، دومین جشنواره عکس روز سنندج به صورت حضوری و اردویی برگزار شد و عکاسان پذیرش شده از سراسر کشور به مدت چهار روز از شهر سنندج عکاسی کردند.

این جشنواره در بخش‌های ۱) عکاسی مستند اجتماعی با موضوعات معماری سنتی، مناظر شهری و بازار، شهر نگاره شامل برخورد مستند با همه موارد مرتبط با شهر سنندج از قبیل مناظر، زیبایی‌ها و فضاهای شهری، شهر و شهروند و زندگی شهری، محیط زیست و چشم‌انداز شهری، ترافیک، ورزش همگانی، نمودهای شهر سالم و مدیریت شهری و ۲) عکاسی طبیعت با موضوعات مناظر طبیعت، طبیعت و حیات وحش و پرندگان برگزار شد.

بنابر اعلام هیات اجرایی دومین جشنواره ملی عکس سنندج پس از دریافت تعداد ۲۴۷ درخواست حضور و سوابق از استان‌های سراسر کشور به دبیرخانه و بررسی و ارزیابی رزومه‌های دریافتی توسط هیات کارشناسی تعداد ۳۰ عکاس غیربومی را شایسته حضور در این رویداد فرهنگی ـ هنری شناخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه