Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ علی همتی سروستانی فرمانده سپاه ناحیه امیرالمومنین شهر جدید صدرا در ارتباط ویدئو کنفرانسی فرماندهان سپاه نواحی فارس در گزارشی اقدامات این ناحیه در حوزه خدمات رسانی، اظهار داشت: همایشی با محوریت پایگاه‌های مقاومت و ائمه جمعه و. جماعات و هیئت امنای مساجدبرای بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عید غدیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ابتدای امسال، بالغ بر ۴ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار و ۹۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان این منطقه توزیع شده که در ایام دهه ولایت هم این رزمایش کمک مومنانه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ سروستانی ادامه داد: آئین قربانی و توزیع گوشت میان نیازمندان منطقه به مناسبت عید قربان توسط پایگاه‌های مقاومت این حوزه استحفاظی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه ولایت است.

او تصریح کرد: توزیع یکصد بسته معیشتی ویژه خانواده زندانیان ساکن در شهر صدرا با همکاری بسیج حقوقدانان، آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد توسط یکی از خانواده‌های شهدای این منطقه به مناسبت ایام دهه ولایت، به ارزش ریالی ۵۰ میلیون تومان، توزیع ۲ سری جهیزیه برای زوجین جوان، و نیز با تعامل با شرکت عمران صدرا، اعزام یک تریلی سیمان برای منطقه زلزله زده سی سخت، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تهیه چادر در کارگاه‌های تولیدی متعلق به این ناحیه و عرضه با ۵۰ درصد قیمت، و توزیع ۲۰ چادر رایگان میان خواهران نیازمند این ناحیه هم از اقدامات این ناحیه در هفته گرامیداشت حجاب و عفاف اجرا شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه توزیع بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی و باند کندروی قوناخلارباغی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی، طبق برنامه‌ریزی مدون و با اهتمام ویژه عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز به صورت مستمر در سطح منطقه تداوم دارد.

وی افزود: در این راستا، عملیات توزیع ۳۰۰ تن آسفالت در مسیر تعریض جاده اوغلی توزیع می‌شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و تعریض جاده اوغلی از سمت تبریز - مرند به طول ۳۰۰ متر از هر دو طرف آغاز شده است.

جان‌فشان نوبری با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی باند کندروی قوناخلارباغی، گفت: حدود ۵۰۰ تن آسفالت نیز در این مسیر توزیع خواهد شد.

کد خبر 748647

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد