Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@10:26:49 GMT

سهام آسیا نزولی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۵۶۵۲

سهام آسیا نزولی شد

جامع‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۰.۸۹ درصد افت کرد در حالی که نیکی ژاپن ۱.۲۳ درصد سقوط کرد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، دوشنبه، در حالی افت کردند که سرمایه‌گذاران پس از توافق اوپک پلاس تحولات بازارهای نفت را تحت نظر گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعضای اوپک پلاس بالاخره پس از بیش از ۲ هفته اختلاف نظر، دیروز در مورد سیاست‌گذاری تولید نفت خود در ماه‌های پیش‌رو به توافق رسیدند.

جامع‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۰.۸۹ درصد افت کرد در حالی که نیکی ژاپن ۱.۲۳ درصد سقوط کرد.

کامپوزیت شانگهای چین ۰.۳۴ درصد پایین آمد و هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۱.۱۷ درصد سقوط کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۱.۱۳ درصد سقوط کرد و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۸۶ درصد از ارزش خود را از دست داد.

در بازار ارز، نرخ برابری دلار با ین ژاپن تضعیف شد و به ۱۰۹.۹۱ واحد بازگشت در حالی که نرخ برابری آن با یوآن چین تقویت شد و به ۶.۴۸۰۳ واحد رسید.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس جهانی بورس آسیا پول نیوز ارزش دلار اوپک پلاس درصد سقوط سهام آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا بین تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان اچ دی کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روز‌های ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • انتقاد چین از تاثیرات منفی گسترش «آکوس» بر صلح و ثبات منطقه
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند