Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@00:15:59 GMT

سنگ تمام مربی استقلال برای علیرضا فغانی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۰۵۱

سنگ تمام مربی استقلال برای علیرضا فغانی

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد غلامپور درباره برتری مقابل پرسپولیس در دربی عنوان کرد:

خداراشکر که در این دیدار برنده شدیم، تلاش و زحمات تمام بازیکنان و همینطور آقای مجیدی و اعضای تیم این بوده که نتیجه بگیریم و خیلی خوشحالیم که دل هواداران را شاد کردیم.

او درباره اینکه استقلال برای قهرمانی در جام حذفی چه اندازه شانس دارد، گفت:

ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اینطور نیست که بگوییم جام الان در دستان ماست و در باد دربی بخوابیم، بازی به بازی تا فینال پیش می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامپور درباره اینکه گفته می‌شود داوری در دربی به نفع آبی‌ها بوده، گفت:

یکی از بهترین داوران دنیا برای ما داوری کرد و با هیچ یک از اعضای دو تیم خصومتی نداشت، داوری او حرف نداشت و همه عملکرد علیرضا فغانی را دیدند. قضاوت ایشان جای هیچ شک و شبه‌ای نداشت.

مربی استقلال درمورد مصدومیت عارف غلامی گفت:

مصدومیت او تلخ بود، عارف جوان آینده‌داری بود و حیف شد که در این موقع از فصل دچار آسیب دیدگی شد. او با تلاش و با روحیه است و آرزو داریم هرچه سریعتر به ما ملحق شود. برای او آرزوی سلامتی داریم.

غلامپور درمورد عملکرد اخیر سیدحسین حسینی عنوان کرد:

حسینی عملکرد خوبی در این مدت داشته و مزد زحماتش را در بازی دربی گرفت.

مربی استقلال درباره اینکه خوشحالی‌های بعد از گل او همچنان مورد توجه است، گفت:

من همیشه دوست دارم که استقلال برنده باشد تا اینگونه از شادی بپرم؛ هر زمان که استقلال برنده باشد من اینطور به هوا می‌پرم.

بهزاد غلامپور همچنین در مورد رویارویی با تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و هشتم عنوان کرد:

نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و مثل تمام بازی‌ها دوست داریم که با احترام به حریف برای برد داخل زمین برویم و امیدوارم که نتیجه بازی هم در پایان به سود ما رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علیرضا فغانی اخبار استقلال استقلال بهزاد غلامپور علیرضا فغانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی