Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@21:19:10 GMT

۴۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۱۲۵

۴۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: با توجه به قرمز شدن مشهد از ابتداء هفته گذشته ۱۹ تیرماه تا پنجشنبه هفته گذشته ۲۶۹۶ بازرسی درمورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مشاغل در مشهد در مدت ذکر شده انجام شده که منجر به ۱۳۸ تذکر کتبی، ۷۱ مورد جریمه و پلمب ۴۱ واحد ‌صنفی شده است. ارزش ریالی این جرایم حدود ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری در خصوص بازرسی‌های انجام شده با توجه به شرایط قرمز مشهد، اظهار کرد: با توجه به  قرمز شدن مشهد از ابتداء هفته گذشته ۱۹ تیرماه تا پنجشنبه هفته گذشته ۱۸۰ اکیپ بازرسی متشکل از اداره نظارت بر اماکن عمومی، صنفی، اتاق اصناف و کارشناسان بهداشت تشکیل شده است.

وی افزود: ۲۶۹۶ بازرسی درمورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مشاغل در مشهد در مدت ذکر شده انجام شده که منجر به ۱۳۸ تذکر کتبی و ۷۱ مورد جریمه و پلمب ۴۱ واحد صنفی شده است. ارزش ریالی این جرایم حدودا ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در رابطه بازرسی‌های انجام شده از ابتداء سال بیان کرد: از ابتداء سال جاری تا کنون ۲۰۵۰ اکیپ نظارتی تشکیل شده و ۱۳۳هزار و ۲۵۵ بازرسی انجام شده است. با انجام این بازرسی‌ها  ۲۵۶۴ تذکر کتبی صادر شده است و ۸۲۸ فرم جریمه صادر و ۱۱۳۶ مورد نیز پلمب صورت گرفته است.

دلداری عنوان کرد: تخلفات صورت گرفته به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مشاغل گروه یک که اجازه فعالیت دارند و عدم اجرای مصوبه صنوف در مشاغل گروه دو و سه و چهار است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات در  سه ماهه ابتداء سال جاری نیز درحوزه فعالیت نانوایی‌ها صورت گرفته است، اظهار کرد: بیشترین فعالیت ما در این روزها در خصوص بازرسی از نانوایی‌ها است. در  سه ماهه ابتداء  سال جاری ۲۳۰۰ بازرسی از واحدهای نانوایی‌صورت گرفته است که  این  بازرسی‌ها منجربه صدور ۴۱۰ فقره فرم گزارش به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال  و ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی شده است. نانوایی‌ها در دستور بازرسی قرار دارند و هر جایی که تخلف دیده شود، برخورد صورت می‌گیرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پلمپ هفته گذشته انجام شده بازرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می‌کرد، اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: در پی گشت‌های مشترک و تشدید بازرسی‌ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد، سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.

صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت