Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:07:30 GMT

راهنمای کاربردی خرید و انتخاب ردیاب برای خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۱۵۶

راهنمای کاربردی خرید و انتخاب ردیاب برای خودرو

ردیاب خودرو وسیله‌ای کوچک مانند: دزدگیر است که با آن شما می‌توانید از محل دقیق خودروتان با خبر باشید. - اخبار بازار -

این دستگاه با سیم کارت کار می‌کند و نصب کردن آن بر روی خودرو دشوار نیست اگر شما کمی از برق ماشین سر در بیاورید به راحتی می‌توانید آن را نصب کنید یا می‌توانید برای اطمینان بیشتر به نصاب‌های دزدگیر مراجعه کنید که کم تر از یک ساعت برای شما نصب می‌کنند البته این را فراموش نکنید هرچه دستگاه ردیاب خودرو  شما بروز تر باشد قابلیت‌های آن افزایش میابد بنابراین نصب کردن آن دشوار تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربرد ردیاب خودرو

امروزه ردیاب کاربرد گسترده‌ای در جامعه دارد، ردیاب فقط مخصوص خودرو نیست شما می‌توانید ردیاب را به هر وسیله سبک یا سنگین مانند: موتور، دوچرخه و... نصب کنید.

کاربرد ردیاب‌ها تنها برای جلوگیری از سرقت وسیله‌ی شما نیست، کاربردهای ردیاب عبارت‌اند از:

- شرکت‌های اجاره خودرو

- تاکسی رانی‌ها

- خودروهای شخصی

- سرویس‌های مدارس و سازمان‌ها

- موسسات اتوبوس رانی

- کنترل کردن راننده‌ وسیله نقلیه

-  شرکت‌های حمل و نقل

- خودرو‌های حمل پول برای بانک‌ها

- آژانس‌های حمل و نقل بین شهری

- ردیاب برای حیوانات

- ردیاب‌ها همچنین برای دارندگان ناوگان‌های بزرگ اتومبیل یا کامیون رانی می‌تواند فوق العاده باشد

چگونه از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

استفاده از ردیاب در خودرو بسیار آسان است اما تفاوت کمی با سایر دستگاه‌ها دارد. تفاوت اصلی این دستگاه در منبع تغذیه است، اما تفاوت‌های دیگری هم وجود دارد برای همین به شما پیشنهاد می‌کنم ابتدا دفترچه راهنما را بخوانید.

بعضی از ردیاب‌های خودرو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به فندک سیگار یا سوکت لوازم جانبی خودرو متصل می‌شوند، نصب این نوع ردیاب‌ها هم آسان است اما هنگامی که خودرو خاموش باشد باتری خودرو را جذب می‌کند، برای جلو گیری از خرابی باتری می‌توانید وقتی که خودرو خاموش است جی پی اس ماشین  را جدا کنید.

راحت ترین ردیاب‌ها، ردیاب‌هایی هستند که با باتری کار می‌کنند، به این معنی است که دیگر نیازی به وصل کردن ردیاب به برق ماشین نیست و می‌توانید آن را هرجایی که بخواهید نصب کنید. پس از نصب هر نوع ردیاب به روی خودرو می‌توانید از نرم‌افزاری در رایانه یا تلفن همراه خود استفاده کنید تا مکان خودرو را در هر زمانی که بخواهید مشاهده کنید.

 

آیا استفاده از ردیاب خودرو قانونی است؟

استفاده از ردیاب خودرو در بیشتر زمینه‌ها قانونی است اما اگر شما نسبت به نیاز خود شک دارید که قانونی باشد یا نباشد می‌توانید در مورد موضوع با یک وکیل تماس بگیرید. قانون کلی این است که اگر خودرو برای شما باشد می‌توانید آن را ردیابی کنید این قانون برای وسایل نقلیه هم ثابت است. بنابراین اگر می‌خواهید فرزند خود را کنترل کنید یا بر روی کارمند‌های شرکتتان نظارت داشته باشید قانونی است.

اگر شما صاحب خودرو نیستید نصب ردیاب بر روی خودرو قانونی نیست اما برای پلیس استثنائاتی وجود دارد، به شرط این که شما از صاحب خودرو اجازه گرفته باشید.

راهنمای خرید ردیاب خودرو

شما ابتدا باید هدف از خرید ردیاب را مشخص کنید. زیرا زمانی می‌توانید ردیاب مورد نیاز خود را تهیه کنید تا هدف خود را بشناسید.

آیا نگران سرقت خودروتان هستید؟

آیا هدف شما از خرید ردیاب ان است که کسانی که از خودرو استفاده می‌کنند را میخواهید کنترل کنید؟

آیا برای خودرو‌های موسسه ردیاب تهیه کنید تا آن ها را تحت کنترل داشته باشید؟

ممکن است بعضی از ردیاب‌ها قابلیت‌های که مورد نیاز شما باشد را نداشته باشند، ابتدا باید هدف خود را از خرید ردیاب خودرو مشخص کنید و دقت کنید کالایی که می‌خرید قابلیت‌هایی مورد نیاز شما است را داشته باشد.

نکات مهم برای خرید ردیاب خودرو

به لطف تولید کنندگان و وارد کنندگان کالای چینی به کشور، همواره ما در خرید کالا به خوصوص لوازم برقی در خرید، دچار شک شده‌ایم که کالا اصل یا تقلبی است.  جی پی اس  هم جز لوازم برقی است که تقلبی آن در بازار ایران بسیار زیاد است، متاسفانه شرکت‌های هستند که با اجناس تقلبی سود بسیار زیادی کرده و بدون درنظر گرفتن وضعیت دیگران فقط به منفعت خود فکر می‌کنند. در ادامه سه نکته برای تشخیص کالای اصل بیان می‌کنم.

 

گارانتی

بیشتر مردم فکر می‌کنند اگر کالا برگه‌ی گارانتی داشته باشد کالا اصل است در صورتی که شرکت‌هایی هستند که فقط بر روی اجناس تقلبی و قاچاق برگه‌ی گارانتی می‌گذارند و بعد از این که کالای شما به مشکل بخورد هیچ پاسخی به شما نمی‌دهند، به این معنی نیست که هر کالا برگه‌ی گارانتی داشته باشد کالا تقلبی باشد، به شما پیشنهاد می‌کنم هرگاه قصد خرید کالایی را داشتید ابتدا برچسب گارانتی را نگاه کنید و برای این که مطمئن شوید برگه‌ی گارانتی معتبر باشد می‌توانید روی شماره‌های که روی برگه گارانتی است تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرسی که روی برگه است بروید.

خرید اینترنتی

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی زیاده وارد بازار شده است برای همین دوباره تشخیص خرید کالای اصل یا تقلبی دشوار شده است. شما ابتدا باید از معتبر بودن سایت اطمینان داشته باشید برای اطمینان می‌توانید به شماره تلفنی که در سایت وجود دارد تماس بگیرید. برای خرید خیلی به نماد‌های مانند؛ (اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد) اطمینان نکنید ممکن است بعضی از سایت ها از نمادهای تقلبی استفاده کنند. شما می‌توانید از سایت‌های معتبر مانند: فروشگاه آمازون خرید کنید زیرا اطمینان کامل را دارید که کالا خریداری شده تقلبی نیست. شاید با خود بگویید که چگونه از سایت آمازون خرید کنم که یک فروشگاه جهانی است که تمام کالاهای خود را با قیمت دلار و یورو به فروش می‌رساند، اما نگران نباشید سایت‌های زیادی هستند که مانند رابط عمل می‌کنند شما می‌توانید به معادل قیمت کالا به سایت‌های رابط ریال دهید که برای شما کالای مورد نظر را خریداری کنند.

خرید از نمایندگی

روش دیگر برای خرید ردیاب خودرو این است که شما می‌توانید از نمایندگی، ردیاب را تهیه کنید زیرا ردیاب های برند نمایندگی دارند و کالا غیر تقلبی می‌فروشند، در این صورت نگرانیه شما رفع می‌شود که کالای تقلبی خریداری نکرده‌اید و اگر ردیابی که خریداری کرده‌‌اید گارانتی داشته باشد هرگاه به مشکل بخورد نمایندگی، آن را برایتان تعمییر می‌کند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگه ی گارانتی شما می توانید ردیاب خودرو خرید ردیاب ردیاب ها سایت ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان

کسانی که در حوزه خرید و فروش محصولات استیل تجربه دارند، بطور قطع دو اصطلاح لوله استیل مانیسمان و لوله استیل درزدار را شنیده اند و چیز های زیادی در این مورد به گوششان خورده است. - اخبار بازار -

این دو اصطلاح رایج با ویژگی های فیزیکی و ظاهری متفاوت، کاربرد های متفاوت را ارائه می دهند. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی لوله استیل مانیسمان بپردازیم و سپس کاربرد های آن را در صنایع مختلف بررسی کنیم.

لوله استیل مانیسمان چیست؟

لوله استیل بدون درز (seamless) یا لوله استیل مانیسمان به نوعی از لوله های فولادی ضد زنگ اطلاق می شود که بدون هیچ گونه درز جوشی تولید می شوند. این لوله ها از طریق فرایندی ساخته می شوند که در آن یک شمش فولادی ضد زنگ حرارت داده شده و سوراخ می شود تا یک لوله توخالی ایجاد شود.  تفاوت لوله استیل مانیسمان با لوله استیل درزدار  این است که لوله استیل مانیسمان مقاومت و دوام بیشتری نسبت به لوله استیل درزدار دارد.

کاربردهای لوله استیل مانیسمان در صنایع مختلف

نحوه تولید خاص لوله استیل مانیسمان و ویژگی های فوق العاده آن از جمله مقاومت در برابر خوردگی و دوام و استحکام آن در شرایط سخت سبب شده است تا کاربرد های بسیار گسترده ای در طیف وسیعی از صنایع داشته باشد. از جمله آن صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنعت نفت و گاز

در این بخش کاربرد هایی از لوله استیل مانیسمان را در صنعت نفت و گاز آورده شده است:

حمل و نقل نفت خامانتقال گاز طبیعیزیرساخت خط لولهدکل های حفاری دریاییواحدهای فرآوری پالایشگاهعملیات حفاری چاه

کاربرد های لوله استیل مانیسمان در نیروگاه های برق

صنعت تولید برق به دلیل حساسیت بالا و ویژگی های امنیتی و مقاومتی سبب کاربرد هایی از قبیل موارد زیر شده است:

خطوط بخار و دیگ بخارلوله های کندانسورلوله کشی توربینلوله های مبدل حرارتیسیستم های خنک کننده

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنایع غذایی و شیری

لوله استیل مانیسمان صنایع غذایی و شیری را نیز به نوعی به خود وابسته کرده است که کاربرد های متعددی را ارائه می دهند:

خطوط فرآوری نوشیدنیحمل و نقل محصولات لبنیتجهیزات پردازش مواد غذاییلوله کشی بهداشتی برای تولید مواد غذاییسیستم های نوار نقاله برای جابجایی مواد غذایی

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنعت داروسازی

عدم واکنش پذیری لوله استیل مانیسمان با محصولات غذایی و مقاومت در برابر خوردگی شرایط اسیدی سبب شده است تا لوله استیل مانیسمان در صنعت داروسازی هم کاربرد داشته باشد:

تجهیزات پردازش داروییسیستم های تمیزلوله کشی فرآیند استریلسیستم های تولید واکسنلوله کشی بیوراکتورفرمولاسیون مایع و خطوط پرکننده

 

کاربرد لوله استیل مانیسمان در معدن و فرآوری مواد معدنی

سختی و حساسیت کار در معادن، لوله استیل مانیسمان را در اولویت های فعالیت های خود قرار داده است. از این کاربرد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خطوط حمل و نقل دوغابتجهیزات پردازش سنگ معدنسیستم های تصفیه آب و فاضلابسیستم های هیدرولیک برای ماشین آلات معدنخطوط لوله دفع باطلهمدارهای اسیدشویی و پردازش شیمیایی

قیمت لوله استیل مانیسمان

قیمت لوله استیل  مانیسمان بنابر آلیاژ مورد نظر میتواند متفاوت باشد. همچنین لوله استیل مانیسمان، با آلیاژ یکسان، از لوله استیل درزدار کمی گران تر است.

در زمان خرید لوله استیل مانیسمان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در اینجا یک دستورالعمل مختصر برای خرید لوله استیل مانیسمان آورده شده است:

1. تعیین مشخصات: الزامات خود را مانند اندازه، ابعاد، گرید مواد و مشخصات مورد نظر تعریف کنید.

2. استانداردهای کیفیت: اطمینان حاصل کنید که لوله ها با استانداردهای صنعتی مانند ASTM، ASME یا DIN مطابقت دارند و گواهینامه هایی مانند ISO 9001 را بررسی کنید.

3. پایان سطح: بسته به نیازهای زیبایی شناختی و عملکردی، در مورد سطح مورد نیاز، مانند پرداخت پولیش، برس خورده یا آسیاب، تصمیم بگیرید.

4. انتخاب تامین کننده: در مورد تامین کنندگان معتبر با سابقه ارائه محصولات با کیفیت به موقع تحقیق کنید. عواملی مانند قیمت، زمان تحویل و خدمات مشتری را در نظر بگیرید.

5. بازرسی و آزمایش: پس از تحویل، لوله ها را از نظر انطباق با مشخصات بازرسی کنید و هر گونه آزمایش مورد نیاز را برای اطمینان از کیفیت و عملکرد انجام دهید.

6. حفظ اسناد و مدارک: اسناد خرید مانند پیش فاکتور و فاکتور فروش را حفظ کنید تا در صورت نیاز از آن برای رفع مشکل استفاه کنید.

سخن آخر

لوله استیل مانیسمان به عنوان مهره ای کلیدی از خانواده استنلس استیل نقش بزرگی را در خط تولید کشور ایفا می کند، از این رو اگاهی و شناسایی ویژگی ها و کاربرد های آن در پیشبرد هر چه بهتر پروژه به کمک ما می آید. تفاوت در مقاومت و استحکام لوله استیل مانیسمان نسبت به لوله استیل درزدار سبب تفاوت هایی در کاربرد و قیمت آنها شده است. در این راستا گروه بزرگ استیل مال از طریق سایت steelmal.com  آماده ارائه خدمت رسانی در تمام پروژه های صنعتی شما عزیزان در باب هر گونه سوال تخصصی و تامین محصولات از جمله لوله استیل، ورق استیل، پروفیل استیل و میلگرد استیل می باشد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • چگونه دختری را عاشق خود کنیم؟ راهنمای کاربردی برای آقایان
  • مبلمان جدید و مدرن شیک
  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران