Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث حاجی زاده صبح دوشنبه در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان افزود: طرح چهار خطه کردن این جاده آغاز و نقدینگی آن هم تأمین شد و همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا این پروژه به سر و سامان برسد.

وی بیان کرد: ورودی‌های شهر دهدشت نیز یکی از نقاط حادثه خیز است که سال‌ها از کلنگ زنی آن می‌گذشت اما به دلیل تأمین نشدن منبع اعتباری رو به فراموشی می‌رفت که این پروژه هم تعیین تکلیف شد عملیات اجرایی آن باید به سرعت از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده افزود: تنگ چویل یکی از محورهای مرگ استان است که ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات نفت و ۵۰ میلیارد ریال هم از اعتبارات مناطق محروم ریاست جمهوری به آن اختصاص و پیمانکار آن هم مشخص شده است؛ ظرف یک هفته باید تعیین تکلیف شود.

وی گفت: اعتبار ایمن سازی و ساماندهی دو نقطه حادثه خیز ورودی‌های دهدشت و جاده تنگ چویل از محل اعتبارات ملی تأمین و عملیات اجرایی این پروژه‌ها در حال انجام است.

معاون امور عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمارها نشان می‌دهد در گذشته بسیاری از مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌ها به دلیل عدم تأمین منبع اعتباری متوقف شده بود که تعامل بین بخشی و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط باعث شد صدای استان به مرکز کشور برسد و اعتبار پروژه‌ها بزرگ استان از محل منابع ملی تأمین شود.

حاجی زاده با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور، نصب ۱,۲ کیلومتر نیوجرسی در جاده‌های استان را اقدام بزرگی عنوان کرد و افزود: مشکلات جزئی‌تر حوزه راه‌های استان نیز باید ظرف یک ماه برطرف شوند. حاجی زاده همچنین گفت: شهرداری‌ها و ادارات مرتبط با راه یک ماه فرصت دارند تا نسبت به آشکارسازی و استانداردسازی سرعت گیرهای درون و برون شهری اقدام کنند.

کد خبر 5261196

منبع: مهر

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تصادفات رانندگی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان ایلام شیوع کرونا سیلاب خطبه های نماز جمعه اردبیل قوه قضاییه شورای نگهبان حجاب و عفاف حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد