Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نخست وزیر روسیه گفت کشورش از ماه اوت ۱۰۰ هزار بشکه در روز به تولید خود اضافه می‌کند و تا ماه مه ۲۰۲۲ به سطح تولید قبل از بحران کرونا می‌رسد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه گفت کشورش تولید نفت خود را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی افزایش خواهد داد که نتیجه توافق جدید ائتلاف اوپک پلاس در مورد بالا بردن کل تولید نفت این گروه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نواک گفت روسیه از ماه اوت 100 هزار بشکه در روز به تولید خود اضافه می‌کند و تا ماه مه 2022 به سطح تولید قبل از بحران کرونا می‌رسد.

 وی گفت روسیه در سال جاری و سال آینده میلادی 21 میلیون تن نفت تولید می‌کند.

اوپک تخمین خود درباره تولید نفت کشورهای غیر اوپک را کاهش دادپیش بینی اوپک از افزایش تقاضای نفت به 100 میلیون بشکه در روز تا 2022

 وی همچنین اضافه کرد به خاطر قرارداد جدید اوپک پلاس و متوسط قیمت 60 دلار در هر بشکه برای نفت، 400 میلیارد روبل (5.4 میلیارد دلار) به بودجه آن اضافه می‌شود.

 طبق قرارداد جدید اوپک پلاس 2 میلیون بشکه در روز از ماه اوت تا دسامبر 2021 به تولید نفت این گروه اضافه می‌شود.

 همچنین مبنا تولید چهار عضو ائتلاف اوپک پلاس از ماه مه 2022 افزایش می‌یابد که روسیه یکی از این کشورهاست. عربستان، امارات، کویت و عراق هم شاهد افزایش مبنای تولید خود خواهند بود.

 انتهای پیام/41

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشکه در روز تولید نفت اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه گفت: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردارند و این موضوع سبب استقبال شهروندان روسیه در سراسر این کشور شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، الدر بوتائف نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه باحضور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو 2024 از غرفه استان قم بازدید و با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دیدار کرد. 

سیداکبر غلامیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در این دیدار بر افزایش تعاملات تجاری ایران به ویژه استان قم با روسیه تاکید کرد. 

وی افزود: روسیه به عنوان کشور دوست و همسایه ما، مقصد خوبی برای صادرات استان قم محسوب می‌شود و می‌توانیم با افزایش تعاملات خود ظرفیت‌های صادراتی این استان را بیشتر معرفی کنیم. 

نایب رئیس اتاق بازرگانی جمهوری داغستان روسیه نیز در این دیدار با اشاره به استقبال شهروندان روسی از کالاهای ایرانی، عنوان کرد: کالاهای ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این موضوع سبب استقبال شهروندان ما در سراسر این کشور شده است. 

بوتائف بیان کرد: ما به دنبال افزایش تعامل با ایران و قم هستیم و می‌توانیم ظرفیت‌های صادراتی قم در حوزه‌های مختلف را بیشتر در کشورمان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • بسیاری از مدیران صنعت پتروپالایشگاهی به دنبال سرمایه گذاری «دولتی» هستند تا «مردمی»
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟