Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت مارک ویلموتس در مرحله رفت دور گروهی انتخابی جام جهانی تا حوالی اوت شدن هم پیش رفت و در گروه ۵ تیمی در جای سوم ایستاده بود، با وقفه‌ای نسبتاً طولانی به دلیل حادث شدن پدیده کرونا، دور برگشت را با یک مربی بی ادعا اما نام آشنا به اسم اسکوچیچ آغاز کرد و در حالی که کمتر کسی به صعود از این مرحله امید داشت، ملی پوشان کشورمان دست به کار بزرگی زده و با ۴ پیروزی متوالی مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق شادی‌های بزرگی را در جامعه ایجاد کرد تا جایی که بلافاصله پس از ورود تیم ملی به خاک ایران، برنامه‌ای رسمی به منظور استقبال از این تیم تشکیل شد و در سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور تنی چند از مسئولین کشور از جمله وزیر ورزش از تیم ملی ایران تقدیر شد.

در همان مراسم وعده‌هایی در راستای تجلیل و پرداخت پاداش به ملی پوشان داده و عنوان شده بود همه عوامل و اعضای تیم شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی، کادر تدارکات، خدمات و … شامل دریافت این پاداش می‌شوند، با این توضیح که به جز کادر فنی و بازیکنان، سایرین نیمی از مبلغ تعیین شده را دریافت می کنند.

این پاداش‌ها با تاخیری چند روزه و پس از کسر مالیات تنها به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی واریز شد و دیگر عواملی که تیم ملی را همراهی کردند همچنان چشم انتظار دریافت آن هستند و با گذشت هر روز امید آنها از این بابت کمتر می‌شود. این موضوع باعث ناراحتی این عوامل شد که با زحمات سنگین و مستمر خود ماه‌ها در کنار تیم ملی حضور داشته و در آماده به میدان رفتن بازیکنان در این بازی‌های دشوار بی تاثیر نبودند.

برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی با اطلاع یافتن از این موضوع از شرایط دلخور شده و حتی آمادگی خود را در راستای اعتراض، برای باز پس دادن پاداش‌های صعود خود اعلام کرده‌اند که هنوز این موضوع با واکنشی همراه نبوده است.

در جریان مراحل آماده سازی تیم ملی برای حضور در تورنمنت بحرین، تعداد زیادی عوامل در پشت صحنه تیم ملی را همراهی کرده و در رقم خوردن این اتفاق بزرگ نقش مهمی داشتند که شاید این نقش چندان کمتر از بازیکنان و اعضای کادر فنی نبود و این انتظار می‌رفت که در کنار پرداخت این پاداش به بازیکنان و کادر فنی (که البته کاری بسیار پسندیده بود)، دیگر عوامل تدارکاتی و خدماتی که تیم ملی را با جان و دل همراهی کردند هم دیده می‌شدند.

کد خبر 5261103

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مسابقات انتخابی جام جهانی تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال استقلال تهران دربی 96 تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال المپیک 2020 توکیو دربی جام حذفی کشتی آزاد فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران علیرضا جهانبخش باشگاه پرسپولیس کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت با حضور در آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان که در سالن تمرینی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات در حال برگزاری است در جریان روند تمرینات آنها قرار گرفت.

در این بازدید اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور قدیمی برای جامعه ورزش کشور و به ویژه فدراسیون هاکی باعث افتخار و مباهات است، از زمان حضور وی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم. نگاه وزیر ورزش به تمام رشته‌های ورزشی نگاه یکسانی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی کرد و برای تیم ملی هاکی بانوان در قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

در این بازدید همچنین بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو افزود: اسبقیان از جنس ورزش هستند و سابقه درخشانی در ورزش کشور دارند.

قدیمی اظهار کرد: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی (جون کنت ول) و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی بانوان ایران ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

تیم هاکی سالنی بانوان ایران در حال حاضر جایگاه پنجم آسیا را دارد.

در این رقابت‌ها تیمی که بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد مجوز جام جهانی را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • آماده‌باش کامل اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد
  • خبر فوری: “کِی و چی” سفیر رسمی “کوینکس” شد
  • خدا نیت‌های ما را هم خریدار است + فیلم
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود