Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران گفت: در نرخ موتورسیکلت هم‌گرانی وجود دارد و نظارتی صورت نمی‌گیرد نه فقط موتورسیکلت در هیچ کالایی در حال حاضر نظارتی وجود ندارد و کالاها در سال چندین بار چراغ خاموش گران می‌شوند. مصطفی صفرخانی در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت تولید و خدمات موتورسیکلت و گرانی‌های اخیر گفت: تولیدکنندگان موتورسیکلت به خارج از تهران رفته و تولید در تهران به صفر رسیده است این تولیدکنندگان در قم، یزد، کاشان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هستند که دفتر فروش آنها در تهران قرار دارد.   رئیس اتحادیه تولیدکنندگان قطعات و تعمیرکاران دوچرخه و موتورسیکلت تهران گفت: نرخ فروش موتورسیکلت ارتباطی با ما ندارد فقط چون مصرف‌کننده هستیم شاهد گرانی در لوازم موتورسیکلت بوده و این گرانی‌ها را لمس می‌کنیم.   وی افزود: در نرخ موتورسیکلت هم‌گرانی وجود دارد و نظارتی صورت نمی‌گیرد نه فقط موتورسیکلت در هیچ کالایی در حال حاضر نظارتی وجود ندارد و کالاها در سال چندین بار چراغ خاموش گران می‌شوند.   صفرخانی بیان کرد: در حال حاضر که دولت پایان روزهای خدمت خود را می‌گذراند مملکت را رها کرده و طی این هشت سال نیز رها کرده بود سابق بر این بابت خدمات نرخی را داشتیم در همین دولت به قدری ما را اذیت کردند که درخواست کردیم  این نرخ  را آزاد کنند و بعد گفتن به صورت رقابتی خدمات خود را ارائه دهید و اعتراض کردیم که باید نظارتی باشد ولی کسی نظارتی و تدبیری نکرده و به حال خود رهایمان کردند.     بیشتر بخوانید: وعده دولت برای حل مشکلات صنعت موتور سیکلت| ضرورت هم‌فکری با تولیدکنندگان برای تدوین مصوبات

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی موتورسیکلت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»   به گزارش عصر ایران؛ احمد علیرضابیگی به روزنامه هم میهن گفت: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»   علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد.   وی افزود: رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها  عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.» کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمل و نقل فوری- چینی عصبانیت روزنامه شهرداری از افشای قرارداد پنهانی زاکانی قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟

دیگر خبرها

  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج