Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمدی گفت: ۵ مرد مسلح با ربودن شهروند جلفایی قصد اخاذی ۲۰۰ میلیارد ریالی از مرد جوان ۳۰ را داشتند که با اقدام به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان جلفا شناسایی و با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان مرند بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: آدم ربایان که ۲ نفر از آنها اقوام فرد ربوده شده و ۳  نفر اجیرشده بودند، در یکی از روستاهای تابعه مرند، پس از در گیری با نیروهای انتظامی با به جا گذاشتن ۲ مجروح، همگی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت آدم ربایان در مرند

دادستان جلفا از سرعت عمل تحسین برانگیز عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان در برخورد با آدم ربایان تشکر کرد.

دادستان جلفا ضمن هشدار به کسانی که مسبب سلب آرامش مردم و مخل نظم عمومی جامعه هستند، از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه جرم  با شماره تلفن‌های ۱۱۰ پلیس، ۱۱۳ وزارت اطلاعات و ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تماس بگیرند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی آدم ربایان آدم ربایان اخبار حوادث آدم ربایی آدم ربایان درگیری مسلحانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت سحر قریشی فیلم رقص هانیه توسلی اینستاگرام هانیه توسلی هانیه توسلی مهدی قائدی فوتبال مهدی قائدی و همسرش مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ محمد رضا خارکوهی  فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند در جلسه با طوایف دهمرده و میر شهرستان هیرمند گفت: فرهنگ سازی، افزایش سطح آگاهی جامعه و سوق دادن افراد و اختلافات شخصی به سمت قانون از راهکار‌های پیشگیری از درگیری‌های قومی و قبیله‌ای و طایفه‌ای است و برای رفع این نقیصه استفاده از ظرفیت نهاد‌ها، ریش سفیدان و معتمدان و متنفذان باعث جلوگیری از اتفاقات ناگوار مانند نزاع و درگیری‌های دسته جمعی و طایفه‌ای می‌ شود.
فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند افزود: با عنایت به اینکه درگیری و اختلاف بین اقوام نه تنها مشکل را حل نخواهد کرد بلکه سبب متشنج شدن اوضاع امنیتی جامعه و فرار سرمایه‌ها و عقب ماندگی‌های مختلف می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند