Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@16:39:57 GMT

کردستان گرم تر می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۸۴۳

کردستان گرم تر می شود

طی هفته جاری دمای هوای کردستان روند افزایشی دارد و به طور میانگین سه تا چهار درجه افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از امروز تا پایان هفته، دمای هوای کردستان با شیب ملایم روند افزایشی دارد و هوای گرمی بر منطقه حاکم می‌شود.

علی پناهی افزود: طی هفته جاری هوای پایداری را در سطح استان شاهد هستیم و در برخی از بعدازظهر‌ها پوشش ابر نیز پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت شاهد گرد و غبار رقیقی در سطح استان خواهیم بود و برای روز‌های پایان هفته نیز وزش باد قابل ملاحظه برای کردستان برآورد شده است.

پناهی یادآور شد: با توجه به افزایش دما و وزش باد امکان آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های استان وجود دارد که لازم است تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی اندیشیده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز گفت: در طولانی‌مدت شاهد این خواهیم بود که غرب به تمام آنچه که به‌عنوان دستاوردها و داشته‌های خود می‌بالید و ادعای آنها را دائماً تکرار می‌کرد، از دست خواهد داد و نمونه بارز آن مفاهیمی همچون دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان است.

مهدی شفائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تحلیل اوضاع ناآرام دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در غزه اظهار کرد: اگر به‌صورت کلان رخدادهای منطقه و تجاوزهای صد باره رژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهیم، این اولین باری نبوده که شاهد اعتراضات حمایتی از مردم فلسطین هستیم.

وی افزود: آن چیزی که در غرب در حال وقوع است و دانشجویان و اساتید مختلف را به میدان آورده، بیشتر از آنکه بخواهد انگیزه سیاسی داشته باشد، ناشی از بیداری فطرت‌های انسانی است چرا که امروزه غزه فقط مسئله اسلام نیست بلکه مسئله انسانیت است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز در خصوص عدم حمایت برخی از شخصیت‌های معروف داخلی و خارجی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها و سکوت آنها اذعان کرد: اگر در یک مبنای کلی بخواهیم رفتار سلبریتی‌ها را نگاه کنیم، متوجه یک نگاه منفعت‌طلبانه خواهیم شد؛ رفتارهای متناقض برخی افراد در قبال ناآرامی‌های ایران در سال ۱۴۰۱ و مسائل کنونی فلسطین ناشی از سیاست‌های دوگانه آنها است.

وی تأکید کرد: در طولانی‌مدت شاهد این خواهیم بود که غرب به تمام آنچه که به‌عنوان دستاوردها و داشته‌های خود می‌بالید و ادعای آنها را دائماً تکرار می‌کرد، از دست خواهد داد و نمونه بارز و عینی آن مفاهیمی همچون دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بیان است که همه این‌ها در اعتراضات اخیر سرکوب شد.

شفائی خاطرنشان کرد: وقتی که می‌بینیم پس از این همه کشتار در غزه، سیاست‌مداران آمریکایی نه تنها هیچ حمایتی از مظلومان فلسطین نمی‌کنند، بلکه با تصویب حمایت‌های مالی و تسلیحاتی مختلف به ادامه فعالیت ماشین کشتار صهیونیستی کمک می‌کنند، متوجه نگاه استکباری، مادی‌گرایانه و منفعت‌طلبانه آنها در قبال حمایت از رژیم صهیونیستی می‌شویم.

وی در خصوص اقدام حمایتی تشکل‌های دانشجویی ایران از جنبش‌های اعتراضی در غرب یادآور شد: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی شاهد تجمعات دانشجویی مختلفی در سطح دانشگاه‌های ایران بودیم؛ به نظر می‌رسد اکنون راهبردی که نیاز است تشکل‌های دانشجویی دنبال کنند، رویکرد اقناعی نسبت به افکار عمومی است؛ بایستی جنایات رژیم صهیونیستی و از طرفی مظلومیت مردم فلسطین برای همگان فاش شود تا جوامع مختلف با جبهه مقاومت همراه شوند.

کد خبر 750982

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!
  • اوجی: تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه می‌رسانیم
  • آخرین جزئیات بارش‌ها و دمای هوای تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • امسال مکه شاهد عظیم ترین تظاهرات ضد صهیونیستی خواهد بود
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم