Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:06:35 GMT

کارت زرد مجلس به وزیر جوان

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۸۸۹

کارت زرد مجلس به وزیر جوان

نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص علت عدم تشریح و شفاف سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین الملل برای کاربران این شبکه اجتماعی، از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند. ناطقان:  در نشست علنی امروز (دوشنبه 28 تیر) مجلس شورای اسلامی، سوال عباس مقتدایی و 24 نفر از نمایندگان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره "عدم تشریح و شفاف سازی در خصوص مفاد قرارداد با تلگرام و چرایی محاسبه ترافیک بین الملل برای کاربران این شبکه اجتماعی( قبل از فیلتر شدن این پیام رسان) با وجود استقرار cdn های تلگرام در کشور" مطرح شد که سوال کننده پس از استماع توضیحات محمدجواد آذری جهرمی و عدم اقناع از توضیحات وی، سوال را به رأی گذاشت و نمایندگان مجلس نیز با 63 رأی موافق، 135 رأی مخالف و 10 رأی ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر در صحن، از پاسخ های وزیر قانع نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گزارشی از نحوه بررسی سوال در این کمیسیون ارائه کرد و گفت: در اجرای ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق‌ در جلسه رسمی سه شنبه مورخ  22/10/1399 ‌کمیسیون با حضور نمایندگان محترم عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال‌کننده  و وزیر محترم مطرح‌ و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ های ارائه شده  وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده  و مستند به بند (3) ماده (207) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

وی ادامه داد: در سوال مقتدایی دو نکته اساسی و مهم مورد توجه قرار گرفته است. علت عدم تشریح و شفاف سازی مفاد قرارداد با تلگرام مطرح شده است. یعنی قرارداد با تلگرام شفاف نیست و مردم در جریان قرار نگرفته اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: آیا در این قرارداد، شرایط و ارزش های کشور و مسائل فرهنگی و ارزشی کشور مورد توجه قرار گرفته است؟ در این قراردادها باید ارزش های کشور لحاظ شود و مردم در جریان قراردادها قرار بگیرند.
منبع: تسنیم برچسب ها: وزیرجوان ، کارت زرد ، نمایندگان ، تشریح ، علنی ، مجلس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیرجوان کارت زرد نمایندگان تشریح علنی مجلس قرارداد با تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما

نمایندگان مجلس بر تعامل و هم اندیشی اهالی خانه ملت و رسانه برای پیگیری مطالبات مردم تأکید کردند.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود