Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:41:15 GMT

سیلاب به خانه موزه پدر شعر نو آسیب زد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۶۹۴۷

سیلاب به خانه موزه پدر شعر نو آسیب زد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ایزدی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سیلاب اخیر ۱۰ میلیارد ریال به بافت تاریخی روستای یوش و خانه موزه نیما یوشیج در شهرستان نور آسیب زد، افزود: سیلاب چند روز گذشته موجب تخریب بافت باارزش روستای یوش به همراه خانه موزه نیما یوشیج در منطقه بلده شهرستان نور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تخریب سنگ‌فرش معابر روستا، جداره‌های کاهگلی و کانال‌ها اشاره کرد و افزود: اجرای عملیات اضطراری حفاظت و استحکام‌بخشی روستای یوش نیازمند تأمین اعتباری اضطراری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی است.

ایزدی خاطرنشان کرد: روستای یوش یکی از باارزش‌ترین روستای دارای بافت تاریخی، مازندران است که در سال ۱۳۸۹ در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسیده است و یکی از مقاصد گردشگری در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 5261277

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی نیما یوشیج سیل ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان ایلام سیلاب شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل قوه قضاییه شورای نگهبان بارش باران روستای یوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد

ایزدی رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران با بیان اینکه اجرای شناسه یکتا کالا  در سازمان  اموال تملیکی استان تهران  آغاز شده است گفت: سعی داریم با اجرای شناسه کالا  از کمی سازی به سمت کیفی سازی حرکت کنیم.

ایزدی بیان کرد:  از امروز طرح شناسه کالا در اموال تملیکی استان تهران کلید خورد که کار را با ۱۰ تیم مستقیم شروع کرده ایم و کارشناسان آی‌تی از  ۷ استان دیگر  را  به کار گرفته ایم تا با توجه به تنوع کالا و حجم کالا بتوانیم این شناسه های یکتا را اخذ کنیم‌. اجرای این کار یک ماه زمان می برد.

رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران  بیان کرد: با اجرای طرح شناسه کالا یک تیم ۲۵ نفره  از مقامات بالادستی حضور دارند و با اجرای این طرح مشخص می شود که چه تعداد کاله در کدام ردیف و در کدام انبار کالا قرار دارد‌.

وی گفت: این یک مطالبه عمومی بود که اجرای آن به صورت برخط انجام شد و ما مطالبه ویژه ای از سوی مردم و مقامات برای اجرای این طرح داشتیم. 

ایزدی افزود: ۶۵هزار ردیف کالایی  داریم که از این طریق شناسه کالا دریافت خواهند کرد و در حراج های برخط که انجام می شود تمامی کالاهایی که به افراد واگذار می شود از طریق همین شناسه کالا خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟