Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی وقوع انفجار در یک منزل مسکونی، ۲ واحد ویلایی در این شهر به طور کامل فروریخت. این انفجار بامداد امروز در خیابان فاطمیه رخ داد که ۲ ساختمان مسکونی بر اثر آن به صورت کامل تخریب شد.

او افزود: این انفجار شدید توام با آوار بود که بر اثر آن چند نفر از ساکنان در زیر خروارها خاک ناشی از ریزش آوار گرفتار شدند و نجاتگران آتش‌نشانی ضمن رعایت نکات ایمنی و تثبیت اطراف، اقدام به عملیات برای نجات این افراد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی اضافه کرد: با تلاش آتش‌نشانان ۳ نفر از ساکنان این واحدهای مسکونی به طرز معجزه‌آسایی نجات یافته و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد توضیح داد: شدت انفجار به حدی بود که به ۴ واحد مسکونی مجاور نیز خساراتی وارد شد و اکنون علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.


 

کد خبر 615404 برچسب‌ها انفجار - حوادث تخریب آتش‌ نشانی مشهد حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انفجار حوادث تخریب آتش نشانی مشهد حوادث ایران نشانی مشهد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی