Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@23:46:09 GMT

داستان شیطنت ماشین سازی علیه پرسپولیس چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۷۰۵۲

داستان شیطنت ماشین سازی علیه پرسپولیس چیست؟

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز، میهمان ماشین‌سازی است.

در روز‌های اخیر مباحثی درباره کوتاه نشدن چمن زمین این ورزشگاه قبل از برگزاری بازی دو تیم در حد استاندارد مطرح شده و همین امر نگرانی‌هایی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرده است. به همین دلیل عصر روز گذشته ابراهیم شکوری در تماس تلفنی با یونس قربانی، مالک باشگاه ماشین‌سازی و همچنین یکی از مسئولان هیات فوتبال تبریز پیگیر ماجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این تماس هر دو نفر به شکوری قول دادند کوچکترین مشکلی درباره زمین ایجاد نمی‌شود و باشگاه ماشین سازی رعایت بازی جوانمردانه را می‌کند.

همچنین معاون اجرایی پرسپولیس در این تماس تاکید کرد با توجه به احترامی که این باشگاه برای تمام حریفان قائل است، انتظار می‌رود از هر گونه رفتار شیطنت‌آمیز مثل بلندی چمن ورزشگاه خودداری شود.

پیش از این در برخی دیدار‌های خارج از خانه پرسپولیس مثل بازی با پدیده و فولاد هم بلندی چمن سبب انتقاد سرخ‌پوشان از عوامل برگزاری مسابقه، هیات فوتبال و تیم میزبان شده بود و اکنون این باشگاه برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی قبل از برگزاری با ماشین‌سازی پیگیری خود را آغاز کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیگر خبرها

  • ورود فدراسیون فوتبال به حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان در آزادی / فیلم
  • داستان قتل مدیر عالیرتبه شهرداری تهران با خیانت همسرش
  • خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی + فیلم
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • (ویدئو) نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • فیلم| نطق نماینده آمریکا علیه ماشین سرکوب دانشجویان
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!