Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@15:43:03 GMT

راهنمای انتخاب و خرید بهترین سرور ترید و بایننس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۷۲۴۲

راهنمای انتخاب و خرید بهترین سرور ترید و بایننس

وقتی شما سرور مجازی ترید بایننس را خریداری می کنید از تمام قدرت پردازش CPU و حافظه رم و هارد سرور به صورت اختصاصی استفاده می کنید. سرور اختصاصی به صورت تمام وقت و بدون وقفه به شبکه قدرتمند اینترنت وصل است و اینترنت سرور همیشه فعال می باشد. این سرورها دارای آپتایم ۱۰۰ درصد بدون هیچگونه قطعی و اختلال ، همیشه در دسترس شما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید انواع سیستم عامل های  لینوکسی و ویندوزی را روی سرورها نصب نمایید.

همانطور که می دانید این روز ها ترید در بایننس یکی از روش های بسیار موثر برای کسب درآمد به واحد های با ارزش دلار و یورو در ایران است و برای مبادلات ارز دیجیتال می توان از صرافی بایننس استفاده کرد. اما مشکل اینجاست که شما به منطور معاملات ارز دیجیتال در بایننس لازم است تا حتما از یک IP ثابت ترید و غیر ایرانی استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید. لازم به ذکر است که صرافی بایننس ایران را نیز جزو کشور های تحریم قرار داده است.

 بنابراین شما نمی توانید با IP ایران به صورت مستقیم وارد سایت بایننس شوید. یکی دیگر از نکاتی که باید مورد توجه قرار دهید این است که استفاده از VPN نیز برای ترید در بایننس سودی ندارد چرا که IP شما زمانی که از VPN استفاده می کنید مدام تغییر می کند و بایننس متوجه این تغییر می شود و می تواند حسابتان را مسدود نماید. از این رو به یک IP ثابت و یا سرور ترید مخصوص بایننس نیاز دارید. در اینجا می خواهیم به شما نکات مهمی را در انتخاب سرور و راهکار هایی برای جلوگیری از بلاک شدن در بایننس را بیاموزیم و شرکتی معتبر را برای خرید سرور مجازی ترید خوب و مطمئن معرفی کنیم.

سرور مجازی چیست؟

 VPS که مخفف کلمه Virtual Private Server می باشد به معنای سرور خصوصی مجازی است. این سرورها در مقایسه سرورهای اختصاصی هزینه کمتری و سطح دسترسی بالاتری دارند .VPS بایننس هم نوعی سرور مجازی است  سرورهای مجازی کامپیوترهایی هستند که به طور شبانه روز در دیتا سنترهای کشورهای مختلف روشن می باشد همچنین همیشه در دسترس شما می باشند شما با خرید آنها  IP آن سرور را دریافت میکنید و با استفاده از آن IP ویک نرم افزار به  سرور بایننس خود متصل می شوید . تنها با خرید سرور مجازی بایننس می توانید IP ثابت داشته باشید.

سرور مجازی برای چه کار هایی مناسب است؟

VPS برای راه اندازی سایت های اینترنتی، کلاس های آنلاین یا وبینار، سیستم های آزمون آنلاین، خرید سرخطی بورس با استفاده از سرور مجازی بورس و یا دور زدن تحریم ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به انواع سرور ها و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت و راهنمایی کامل برای انتخاب و تهیه سرور مجازی در این مقاله خواهیم گفت .

چه نوع سرور هایی در ایران وجود دارد؟ سرور مجازی بورس و سرور مجازی بایننس

از سرور مجازی بورس برای سرخطی زدن در بازار بورس داخلی  استفاده می شود. سرور مجازی بورس در کشور ایران و در شهر تهران واقع است، سرور های مجازی بورس ایران برای انجام خرید های سریع در بورس استفاده می شوند، سرور های بورس ایران دارای پورت های اختصاصی و سرعت اینترنت بسیار بالایی هستند .در مقابل سرور های مجازی بایننس در خارج از کشور قرار دارند و امکان دسترسی به سایت هایی نظیر بایننس که برای کاربران ایرانی به صورت مستقیم قابل دسترسی و کار را ندارند را مهیا می کنند.  این سرور ها با سرعت اینترنت بالا از کشور های مختلف نظیر آلمان، فنلاند، هلند، فرانسه و ... ارائه می شوند و در زمان کار با آنها شما به عنوان شهروندی از این کشور ها به شمار خواهید رفت لذا بر خلاف VPN  و تغییر آیپی احتمال شناسایی شما به عنوان کاربر ایران وجود نخواهد داشت.

از کجا سرور مجازی بایننس را تهیه کنیم؟

شما می توانید بهترین سرور مجازی بایننس  را از سایت شرکت توشن تهیه کنید. در وب سایت شرکت توشن تنوع بسیار زیادی از سرور های مجازی از کشور های مختلف آماده شده است که شما میتوانید با توجه به بروز بودن قیمت ها، آن ها را در هز زمان خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید . بعد از اینکه سرور مجازی بایننس را خریدید، شرکت توشن تمامی اطلاعات و آموزش های لازم جهت اتصال به سرور مجازی از طریق لپ تاپ و یا گوشی موبایل را برایتان ارسال می کند.

اگر بخواهیم به طور خلاصه بخشی از نحوه اتصال به سرور را شرح دهیم باید بگوییم که: برنامه و نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن به صورت پیش فرض بر روی تمامی لپ تاپ ها نصب است و اگر شما نام آن را در قسمت سرچ جستجو کنید این برنامه را مشاهده خواهید کرد. سپس لازم است تا نام کاربری و کلمه عبوری که شرکت ارائه دهنده سرور به شما داده را وارد قسمت های مربوطه کنید و وارد فضای سرور مجازی شوید.

 

آیا می توان با IP  هلند و آلمان وارد بایننس شد؟

صرافی مشهور  Binance در بین ایرانیان، تقریبا تمام کره زمین به جز چندین کشور از جمله ایران و آمریکا را قبول می کند .بنابراین زمان ثبت نام در بایننس باید هیچ نامی از ایران و هیچ اینترنت ایرانی نباید استفاده کنید .بهترین راه دور زدن و جلوگیری از بسته شدن حساب کاربری تان در بایننس استفاده از سرور مجازی ترید است. علاوه براین ایکه با سرور مجازی بایننس می توانید IP خود را مخفی کنید از مزیت های دیگری نیز بهره مند خواهید شد از جمله استفاده از اینترنت بسیار پر سرعت و همچنین مقدار پینگ پایین و قوی می باشد. این ویژگی ها موجب می شود که بتوانید در صف های خرید یا فروش ارز ها در مواقع ضروری با دقت بالاتری در حد میلی ثانیه معاملات خود را انجام بدهید و نیازی به نگرانی از قطع شدن اینترنت در مواقع ترید نداشته باشید . تمامی تریدر های بازار های سرمایه، یک راز دارند ، آن هم استفاده از یک IP ثابت ترید برای بلند مدت است . سرور مجازی هلند این روز ها بازار داغی را در میان تریدر ها دارد.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

 

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید.

منابع:

https://toshan.net/vps/

https://toshan.net/vps/trade-binance

https://toshan.net/static-ip

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سرور ترید و بایننس سرور مجازی بایننس سرور مجازی ترید سرور مجازی بورس کشور های مختلف سرور ترید سرور ها کشور ها IP ثابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

 داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی