Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک مرندی بازیکن تیم ملی والیبال ایران در رابطه با آخرین شرایط تیم ملی والیبال برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو صحبت می کند و معتقد است ملی پوشان والیبال تمام تلاش خود را برای گرفتن بهترین نتیجه انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران بعد از رقابت‌های لیگ ملت‌ها برای المپیک آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیامک مرندی که برای مسابقات لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی نبود در حال حاضر یکی از یاران آلکنو برای رقابت‌های المپیک است. خبرنگار ایمنا گفت و گویی با این بازیکن تیم ملی والیبال انجام داده که در ادامه می‌خوانیم:

شرایط تیم ملی والیبال برای المپیک چگونه است؟

بعد از مسابقات لیگ ملت‌ها تیم تمرینات خوبی را انجام داده است و بدون مصدومیت کار خود را ادامه می‌دهیم. سعی کردیم نقاط ضعف در لیگ ملت‌ها را برطرف کنیم، همه می‌دانیم المپیک شرایط خاص خود را دارد و ما هم می‌دانیم با چه تیم‌هایی می‌خواهیم بازی کنیم. هم گروهی‌های ما تیم‌های خوبی هستند که برخی از آنها شانس سکو دارد.

گروه ما از نظر اسم نسبت به گروه دیگر راحت تر است، اما در زمین شرایط فرق می‌کند و امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

کارشناسان والیبال اعتقاد دارند، اگر شما برای لیگ ملت‌ها همراه تیم ملی اعزام می‌شدی با آمادگی بیشتری برای المپیک می‌رفتی، نظر خودت راجع به این موضوع چیست؟

عدم حضور من در لیگ ملت‌ها تصمیم سرمربی تیم ملی بود که اگر در این رقابت‌ها حاضر می‌شدم و در شرایط مسابقه بودم، آماده‌تر برای المپیک می‌رفتم، اما ورزش حرفه‌ای همین است که یک روز انتخاب می‌شوی و یک روز هم انتخاب نمی‌شوی. در حال حاضر خدا را شکر می‌کنم که در تیم ملی هستم.

لیگ ملت‌ها با المپیک چه تفاوتی دارد؟

المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، بزرگترین تورنمنت جهان است، کسی به کسی رحم نمی‌کند و بیشتر از ۱۲ تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا نمی‌کنند ولی لیگ ملت‌ها هرساله با ۱۶ تیم برگزار می‌شود.

شانس روی سکو رفتن دارید؟

والیبال بازی فرصت و لحظه‌ها است، هر شخصی در رشته خود قبل از مسابقه بگوید روی سکو می‌رود، بزرگترین اشتباه را انجام داده است. قول سکو نمی‌دهیم، اما قول می‌دهیم بیشترین تلاش را داشته باشیم و با توجه به بازی دیگر تیم‌ها بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

نظر شما راجع به سرمربی تیم ملی والیبال ایران چیست؟

یکی از پر افتخارترین مربی‌های دنیا است و این موضوع را از روی رزومه‌ای که دارد می‌توان فهمید، در مسابقات لیگ ملت‌ها نشان داد که مانند دیگر مربی‌هایی که به ایران آمدند نیست، زیرا آنها با تعدادی بازیکن مشخص کار خود را شروع و تمام می‌کردند ولی آلکنو به تمام بازیکنان جوان و با تجربه با ترکیب‌های مختلف بازی داد تا به این ترتیب ۱۲ نفر برای المپیک رسد.

پست لیبرو در والیبال به پست دروازه بانی در فوتبال شباهت دارد؟

به نظر من در والیبال سخت‌ترین پست برای لیبرو است زیرا خوب بودنش به چشم نمی‌آید ولی عملکرد بد خیلی زود به چشم می‌آید، در پست‌های دیگر اگر یک بازیکن اشتباهاتی داشته باشد می‌تواند با اسپک یا سرویس جبران کند، اما لیبرو چنین چیزی را ندارد و فقط می‌تواند دریافت کند که تا حدودی مانند پست دروازه بانی است.

تیم‌های لیگ برتر چقدر روی عملکرد تیم ملی تأثیر دارند؟

تمام سرمایه تیم ملی از باشگاه‌ها است، اگر لیگ خوب و پویایی داشته باشیم به تیم ملی هم کمک کرده‌ایم، بیشتر بازیکنان تیم ملی در باشگاه‌های ایران هستند و برخی از آنها لژیونر که شاکله تیم ملی از باشگاه‌های ایران شروع می‌شود و لیگ برتر والیبال ایران هرچقدر پیشرفته باشد در نوع عملکرد تیم ملی هم تأثیر دارد.

کمیته المپیک پاداشی داده است؟

طبق چیزی که تلویزیون اعلام کرد گفتند نفری ۳۰ میلیون تومان پاداش می‌دهند که حرف خود را عملی کردند. از مردم می‌خواهیم برای ما دعا کنند تا در بهترین شرایط، بهترین نتایج را بگیریم و آن هارا شاد کنیم.

گفت و گو از: کیمیا گلپیرا _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 507883

منبع: ایمنا

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال والیبال ایران لیگ برتر والیبال لیگ جهانی والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران سرمربی تیم ملی والیبال ایران المپیک المپیک توکیو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی والیبال والیبال ایران برای المپیک لیگ ملت ها رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد