Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه نخست ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک توکیو با سختی و خستگی فراوان به دهکده بازی‌ها رسیدند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، گروه نخست ورزشکاران المپیکی ایران شنبه شب تهران را به مقصد توکیوی ترک کرد و یکشنبه عصر وارد فرودگاه شهر توکیو شد.

ورزشکاران سفر پرماجرای و البته خسته کننده ای  را تا رسیدن به دهکده ورزشکاران داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا  در فرودگاه توکیو  حدود ۷ تا ۸ ساعت معطل ماندند تا ژاپنی ها  مراحل ترخیص آنها و دیگر کشورها را انجام دهند. باتوجه به اینکه این احتمال وجود داشت که کشورهای زیادی همزمان به فرودگاه برسند، جای تعجب دارد که ژاپنی ها به فکری به حال این مسئله نکردند تا کاروان ها  مدت زمان کمتری در فرودگاه معطل بمانند.

چند کشور از جمله ایران همزمان وارد فرودگاه توکیو شده بودند بنابراین انجام کارهای مربوط به ترخیص آنها  زمان زیادی برد. گفته می‌شود قبل از اینکه این کشورها به فرودگاه برسند، دو کاروان کشور دیگر در فرودگاه حضور داشتند که در میان آن ها تست کرونای دو نفر مثبت شده بود همین مسئله باعث افزایش سخت گیری ژاپنی ها شد.

سپس انتقال ورزشکاران ،چمدان ها و تجهیزات به دهکده ورزشکاران نیز حدود دو ساعت زمان برد چرا اتوبوس و کامیون های حمل چمدان و دیگر تجهیزات کافی نبود و این اتفاق باعث معطلی دیگری برای ورزشکاران شد.

باتوجه به اینکه ژاپن به قانونمندی و منظم بودن مشهور است،بی نظمی که برای انتقال ورزشکاران و چمدان ها وجود داشت باعث تعجب شده بود اما همین مسئله خستگی و گرسنگی زیادی را برای گروه نخست ورزشکاران اعزامی ایران رقم زد به گونه‌ای که حتی برخی از آنها در حالی که منتظر بودند اتوبوس ها برسند، از شدت خستگی گوشه‌ای از محوطه به خواب رفتند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • حقایقی درباره خوابیدن که شاید نمی‌دانید (فیلم)
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • عادت عجیب زرافه‌ها در خوابیدن؛ زرافه چطور می‌خوابد؟
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس