Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر امین نیاکان رییس بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی، اظهار کرد: در نخستین ساعات بارندگی دیروز در شیراز، ۵۵ مصدوم به علت تصادف خودرو از سوی نیرو‌های های اورژانس به بیمارستان امتیاز و فوریت‌های جراحی شهید رجایی منتقل و خدمات درمانی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: با ورود این مصدومان به بیمارستان، اقدامات اورژانسی برای آن‌ها از سوی کادر درمان این مرکز انجام شد، اما وضعیت ۶ مصدوم این حوادث، نامساعد است.

نیاکان افزود: نخستین بارندگی ها، بیش از سایر بارندگی‌ها سبب لغزندگی جاده‌ها و خیابان‌ها می‌شود، وجود لایه نازک خاک و چربی دود و اثرات به جا مانده از لاستیک خودرو‌ها بر سطح جاده ها، سبب می‌شود تا میزان لغزندگی در جاده ها، چند برابر شود.

او تصریح کرد: رانندگی در جاده‌های لغزنده و هوای بارانی نیازمند رعایت بیشتر نکات ایمنی است و غفلت از آن می‌تواند زیان‌ها و پیامد‌های جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران تصادف رانندگی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم