Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: با برادران و خواهران ایمانی خود در استان خوزستان ابراز همدردی می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم با فوریت مشکلات آنان به ویژه مسئله آب را حل کنند و نباید از هیچ کمکی در حل این مسئله دریغ شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰) در جلسه این شورا، با عرض تبریک به مناسبت ایام پر خیر و برکت ماه ذی الحجه و روز عرفه و اعیاد قربان و غدیر گفت: در بهترین ایام سال بعد از ماه مبارک رمضان قرار داریم و از خداوند منان می‌خواهیم که فرصت بهره برداری از فیوضات این روزهای عزیز را به ما عطا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روز عرفه را روز عید و بندگی برای مومنان دانست و افزود: بهترین دعاهای سال، در این ایام به ویژه روز عرفه است که باید از آن بهره کافی و وافی را ببریم.

جنتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا، از خداوند خواست تا انتقام خون این شهدا را از حکومت ظالم سعودی بگیرد.

وی اعیاد قربان و غدیر را بهترین زمان برای کمک به فقرا عنوان کرد و گفت: از فرصت این روزهای عزیز همه استفاده کنیم و به ایتام، فقرا و سادات کم بضاعت در حد توان به هر نحوی کمک کنیم تا ان‌شاالله مورد مرضی خداوند قرار گیرد.

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی از سخنان خود به معضل آب در خوزستان اشاره و تاکید کرد: با برادران و خواهران ایمانی خود در استان خوزستان ابراز همدردی می‌کنیم و از مسئولان می‌خواهیم با فوریت مشکلات آنان به ویژه مسئله آب را حل کنند و نباید از هیچ کمکی در حل این مسئله دریغ شود؛ بنده و اعضای شورای نگهبان نیز در کنار مردم شریف و عزیز خوزستان هستیم و به اندازه توان و مسئولیت خود برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله جنتی دبير شوراي نگهبان خوزستان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان سمنان با حضور نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد، ابراز داشت: مسائل فرهنگی و اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز است.

وی ضمن بیان اینکه واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده است، افزود: می‌بایست کوشید تا در زمینه‌های فرهنگی نیز از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی و فرهنگی بسیار خوب و ارزشمندی است، ابراز داشت: باید کوشید تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری موفق و اثر گذاری را شاهد باشیم.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.

وی یکی از دغدغه‌های جدی استان سمنان را موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه برشمرد و افزود: باید در این خصوص اقدامات مؤثر و راهبردی صورت گیرد.

کد خبر 6095033

دیگر خبرها

  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی