Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی زنیت از شرایط این روزهای این تیم گفت.

به گزارش ایلنا، شب گذشته زنیت در شب گلزنی سردار آزمون مهاجم ایرانی خود موفق شد قهرمان سوپر جام روسیه شود.

سردار آزمون در گفتگو با سایت اسپورت باکس روسیه در خصوص این بازی گفت: همه چیز خوب است و بازیکنان زنیت بازی عالی را برابر لوکوموتیو مسکو به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف شانسی برای گلزنی نداشت و زنیت از فرصت‌های زیادی برخوردار بود. در مجموع یک بازی عالی بود. من هنگام زدن گل هدف خاصی از کوباندن توپ به تور نداشتم. همه چیز طبیعی پیش رفت. هرچند می‌خواستم توجه دیگران را به پاس وندل توجه کنم. او بهترین بازیکن است. ما از نظر فیزیکی هم برتر از لوکوموتیو بودیم و تمام فاکتورهای مورد نیاز برای پیروزی را داشتیم.

وی در مورد شادی زاید الوصف خود در جشن قهرمانی زنیت گفت: ما پیروز شده بودیم و چیزی را که می‌خواستیم به دست آوردیم. به همین دلیل از اعماق قلبم خوشحال بودم. هر جام قهرمانی برای زنیت بسیار مهم است. وظیفه ما این است که همه تلاش خود را برای پیروزی به کار بندیم. کار سختی در فصل جدید پیش‌رو داریم و باید خیلی تلاش کنیم.

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون لژیونر لژیونرهای فوتبال ایران لیگ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا