Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، اداره کل دامپزشکی گلستان اعلام کرد: در راستای اجرای طرح نظارت مشترک بر دام‌ها در ایام عید قربان، با هماهنگی شهرداران حوزه شهرستان علی آباد کتول، اماکن فروش دام زنده برای قربانی مشخص شد.

درشهر علی آبادکتول خیابان امام رضا (ع) ۲۰ متری روبروی کانال نوده، خیابان امام رضا (ع) روبروی پمپ بنزین نعمتی، خیابان مزرعه جنب کشتارگاه دام برای فروش دام زنده در نظر گفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر فاضل آباد بازار هفتگی و محله دولت آباد، در شهر مزرعه کتول، ورودی شهر خیابان مدرسه شهید گوکلانی ودر شهر سنگدوین، مکان جمعه بازار به عنوان مکان‌های عرضه دام زنده مشخص شدند.

همچنین با توجه به فصل گرما و افزایش فعالیت کنه‌ها و احتمال وجود ویروس بیماری مشترک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو مقرر شد شهروندان، قربانی خود را در محل کشتارگاه دام شهرستان ذبح کنند.

توصیه می‌شود حتی المقدور از تماس مستقیم دست با گوشت استحصالی و مصرف سریع آن خودداری شود.

همچنین گوشت دام قربانی قبل از مصرف، ۲۴ ساعت در یخچال نگهداری شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید قربان ذبح دام گوسفند دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.

هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.

وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • (ویدیو) پخت محبوب‌ترین رامن گوشت و نودل در خیابان‌های ژاپن
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید