Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

تیم ملی فوتبال کشورمان که با هدایت مارک ویلموتس در مرحله رفت دور گروهی انتخابی جام جهانی تا حوالی اوت شدن هم پیش رفت و در گروه ۵ تیمی در جای سوم ایستاده بود، با وقفه‌ای نسبتاً طولانی به دلیل حادث شدن پدیده کرونا، دور برگشت را با یک مربی بی ادعا اما نام آشنا به اسم اسکوچیچ آغاز کرد و در حالی که کمتر کسی به صعود از این مرحله امید داشت، ملی پوشان کشورمان دست به کار بزرگی زده و با ۴ پیروزی متوالی مقابل هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق شادی‌های بزرگی را در جامعه ایجاد کرد تا جایی که بلافاصله پس از ورود تیم ملی به خاک ایران، برنامه‌ای رسمی به منظور استقبال از این تیم تشکیل شد و در سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور تنی چند از مسئولین کشور از جمله وزیر ورزش از تیم ملی ایران تقدیر شد.

در همان مراسم وعده‌هایی در راستای تجلیل و پرداخت پاداش به ملی پوشان داده و عنوان شده بود همه عوامل و اعضای تیم شامل کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی، کادر تدارکات، خدمات و … شامل دریافت این پاداش می‌شوند، با این توضیح که به جز کادر فنی و بازیکنان، سایرین نیمی از مبلغ تعیین شده را دریافت می کنند.

این پاداش‌ها با تاخیری چند روزه و پس از کسر مالیات تنها به حساب بازیکنان و اعضای کادر فنی واریز شد و دیگر عواملی که تیم ملی را همراهی کردند همچنان چشم انتظار دریافت آن هستند و با گذشت هر روز امید آنها از این بابت کمتر می‌شود. این موضوع باعث ناراحتی این عوامل شد که با زحمات سنگین و مستمر خود ماه‌ها در کنار تیم ملی حضور داشته و در آماده به میدان رفتن بازیکنان در این بازی‌های دشوار بی تاثیر نبودند.

برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی با اطلاع یافتن از این موضوع از شرایط دلخور شده و حتی آمادگی خود را در راستای اعتراض، برای باز پس دادن پاداش‌های صعود خود اعلام کرده‌اند که هنوز این موضوع با واکنشی همراه نبوده است.

در جریان مراحل آماده سازی تیم ملی برای حضور در تورنمنت بحرین، تعداد زیادی عوامل در پشت صحنه تیم ملی را همراهی کرده و در رقم خوردن این اتفاق بزرگ نقش مهمی داشتند که شاید این نقش چندان کمتر از بازیکنان و اعضای کادر فنی نبود و این انتظار می‌رفت که در کنار پرداخت این پاداش به بازیکنان و کادر فنی (که البته کاری بسیار پسندیده بود)، دیگر عوامل تدارکاتی و خدماتی که تیم ملی را با جان و دل همراهی کردند هم دیده می‌شدند.

بیشتر بخوانید: AFC تا ۱۰ روز دیگر تصمیم نهایی را می‌گیرد/ انتخابی جام جهانی متمرکز می‌شود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور سربندر به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:به علت آبگرفتگی و سقوط پایه‌های برق در محور سربندر به آبادان در محدوده شادگان این مسیر مسدود شد.

سرهنگ سعید رحیمی افزود:همکاران ما در پلیس راه از منطقه خوردورق مسیر را یک طرفه کرده اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید داسته ایم و ریزش کوه در چند نقطه انجام که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد. 

سرهنگ رحیمی گفت:با توجه با بارش شدید باران در محور‌های استان رانندگان در هنگام تردد با رعایت قوانین و احتیاط کامل رانندگی نمایند.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟