Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر ریزش تونل معدن کلاریز طزره دامغان یکی از کارگران این معدن جان خود را از دست داد.

به گزارش برنا؛ علی رئیسی، پیمانکار تونل اُکلُن 4 شرکت شمال شرق معدن کلاریز طزره دامغان در این رابطه گفت: بر اثر ریزش تونل که عصر امروز در معدن کلاریز طرزه دامغان رخ داد؛ یکی از کارگران این معدن جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: 20 کارگر در تونل اُکلُن 4 شرکت شمال شرق معدن کلاریز طرزه مشغول استخراج زغال به روش دبیل بودند که به یک‌باره بر اثر ریزش کارگاه این تونل یکی از کارگران به نام یوسف کوهساری جان خود را از دست داد.

پیمانکار این معدن اظهار کرد: بر اثر ریزش این تونل آسیبی به بقیه کارگران وارد نشده است و در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

تونل اُکلُن 4 شرکت شمال شرق معدن کلاریز طرزه در 70 کیلومتری شمال شهرستان دامغان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معدن سلامت مرگ معدن کارگر ریزش معدن معدن کلاریز بر اثر ریزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز کارگر برای کارگران تعطیل است

کارگران مشمول قانون کار روز کارگر امسال بر اساس قانون کار مانند سال‌های گذشته تعطیل هستند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران روز 11 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز کارگر ثبت شده است. امسال روز کارگر در تاریخ جهانی 12 اردیبهشت ماه است که این روز برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی به حساب می‌آید.

طبق ماده 63 قانون کار، کارفرمایان حق به کارگیری کارگران خود را در این روز ندارند، مگر آنکه حضور آنان با توافق کارگر و پرداخت اضافه‌کاری روز تعطیل میسر شود.

بنابراین، هفته جاری روز سه شنبه 11 اردیبهشت مطابق قانون کار جمهوری اسلامی روز کارگر و  چهارشنبه مصادف با 12 اردیبهشت‌ماه روز جهانی کارگر است که یکی از این دو روز  برای تمام کارگران مشمول قانون کار تعطیل رسمی باید منظور شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان