Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:در ارتباط با راه‌آهن اردبیل-میانه ۳۲۰ میلیارد تومان به علاوه ۱۰۰ میلیارد تومان جمعا ۴۲۰ میلیارد تومان مقرر شده و «بیست هزار تن میلگرد» تحویل و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل،  صدیف بدری پیش از ظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی و راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: در ارتباط با راه‌آهن اردبیل-میانه  320 میلیارد تومان به علاوه 100 میلیارد تومان جمعا 420 میلیارد تومان مقرر شده و «بیست هزار تن میلگرد» تحویل و مبلغ 100 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این مدت ظرف 2 ماه اسناد و مدارک مطالعاتی برای اخذ مجوز ماده 23 انجام و برای اجرا از محل فاینانس ماده 56 درمورد اجرا راه آهن اردبیل-پارس‌آباد انجام و برای بزرگراههای استان به ویژه اردبیل-سرچم مبلغ 300 میلیارد تومان اعتبار در اختیار قرارگاه خاتم‌الانبیا قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مبلغ اضافه بر مبلغ 400 میلیارد تومان تامین مالی فاینانس ماده 56 بانک صادرات است.

بدری با اشاره به این که توسعه بزرگراه‌ها با برنامه‌ریزی و هدفگذاری‌های لازم در حال انجام است، بیان کرد: توسعه 500 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل تحول عظیمی را در منطقه رقم خواهد زد که امید می‌رود با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حرکت جهادی در منطقه رقم بخورد.

وی تصریح کرد: با پیگیری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه طرح‌های متعددی در حوزه راه و بزرگراه اجرایی و عملیاتی می‌شود که به همین منظور مسیر اجرای طرح‌های بزرگراهی با جذب اعتبارات و منابع بیشتر هموار شده و بودجه‌های مناسبی به همین منظور اختصاص یافته است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اجرای پروژه‌ها با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمنی تردد یکی از راه‌های اساسی و موثر محسوب می‌شود که به همین منظور در سال‌های اخیر منابع قابل توجهی به تکمیل راه‌آهن اردبیل اختصاص یافته و سبب تسریع در اجرای آن‌ها شده است.

انتهای پیام/144/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان اعتبار راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند