Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:18:12 GMT

کشف مشک بزرگ سوخت در سیریک

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۷۸۷۲

کشف مشک بزرگ سوخت در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی صبح امروز در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: مرزبانان شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، در حین گشت زنی در محور ساحلی این شهرستان به یک باند قاچاق حین جابه جایی و انتقال سوخت از خشکی به دریا برخورد کردند.

وی افزود: مرزبانان در یک عملیات ضربتی ضمن مسدود کردن مسیر خروجی قاچاقچیان یک مشک سوختی (محفظه نگهدارنده) حاوی ۲۵ هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی هرمزکان خاطرنشان کرد: سودجویان و سوداگران مرگ بدانند امروز همبستگی و تعامل مرزبانان و مرزنشینان در حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این خطه بیشتر از هر زمان ممکن است و به یاری خداوند متعال عرصه را بر سودجویان و قاچاقچیان در خشکی و دریا تنگ خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: کشف مشک سوخت سیریک شرق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مهدی حاجیان گفت: ماموران انتظامی قصرشیرین در حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از چند دستگاه کامیون و همچنین محل‌های دپو، ۶۰ هزار و ۲۶۳ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

سردار حاجیان ارزش محموله سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی‌های تکمیلی به مراجع قضائی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد