Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش روز دوشنبه پزشکی قانونی مازندران ، از مجموع قربانیان حوادث کار در استان طی بهار امسال ۲۱نفر متاهل و بقیه مجرد بودند.

بیشترین آمار مرگ ناشی از حوادث کار هم مربوط به سقوط از بلندی با ۱۹ مورد و پس از آن برخورد جسم سخت با ۶ مورد بود.

گزارش پزشکی قانونی مازندران نشان می دهد که خرداد امسال با ۱۵ قربانی ، خونین ترین ماه برای کارگران بود در حالی که فروردین و اردیبهشت هفت مورد  مرگ ناشی از حوادث کار را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان ۲۲ شهرستان مازندران هم آمل با ۴کشته ، بابل  و چالوس هر کدام با سه نفر بیشترین آمار فوتی های ناشی از حوادث کار را داشتند. بابلسر ، رامسر ، قائمشهر ، میاندرود و محمودآباد و نور هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را ثبت کردند.

پزشکی قانونی استان مازندران سنین متوفیان ناشی از حوادث کار در سه ماهه امسال را هم بیشترین قربانیان با ۶ نفر مربوط به سنین ۳۱ تا ۴۰ سال بوده است. البته ۴ نفر از قربانیان حوادث کار هم بالای ۶۱ سال سن داشتند.

گزارش پزشکی قانونی مازندران نشان می دهد که در سه ماه امسال ۲۲۸ نفر هم در استان بر اثر حوادث کار مصدوم شدند که آمار مصدومان حوادث کار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰درصد افزایش دارد.

حوادث ناشی از کار پس از حوادث رانندگی دومین علت مرگ در کشور است و علاوه بر آن معلولیت‌ها و مصدومیت‌های ناشی از آن خسارت‌های بسیاری بر منابع انسانی و فنی و اقتصادی کشور وارد می‌کند.

طبق آمار رسمی پزشکی قانونی مازندران سال گذشته ۱۰۱ نفر دراثر حوادث ناشی از کار جان باختند و  ۹۰۷ نیز مصدوم شدند.

برچسب‌ها ساری مازندران سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری مازندران سازمان پزشکی قانونی کشور ساری مازندران سازمان پزشکی قانونی کشور پزشکی قانونی مازندران حوادث کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران رسالت جهاد کشاورزی را تولید دانست و افزود: تولید بذر محصولات کشاورزی در استان با جدیت دنبال می شود و امسال این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در جلسه جهش تولید در دیمزارهای مازندران اظهار داشت: بحث افزایش بهره وری از اراضی کشاورزی به عنوان یک استراتژی مطرح است و هم اکنون میانگین سرانه زمین در کشور 3.2 هکتار است که اگر به کمتر از این میزان برسیم با کاهش بهره وری در اراضی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه در واردات دانه‌های روغنی توسط واردات کنندگان  خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان انجام می‌شود تصریح کرد: بلافاصله پس از پرداخت وجه به کشاورزان  اجازه واردات به  شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: بلوک بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است  و اگر می‌خواهیم به بهره وری دست یابیم به صورت پهنه بندی اراضی باید مدیریت شوند.

وی، افزود: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی راهی بر افزایش بهره وری مزارع به شمار می‌آید.

مهاجر اظهار کرد: نیاز داریم در مازندران  کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: درباره شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی آن تامین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم بوده که باید بر اساس رسالت اصلی عمل کنند.

بابک مومنی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هم در این جلسه رسالت جهاد کشاورزی را تولید دانست و افزود: تولید بذر محصولات کشاورزی در استان با جدیت دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

مومنی همچنین افزود: تامین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید