Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به  قرار گرفتن تعدادی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی و روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کرونا و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استان فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها به‌صورت پذیرش مهمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت سلامت مردم به جهت جلوگیری و کنترل  انتشار ویروس کرونا، تمام واحدهای صنفی مجاز به فعالیت نیز در کل استان بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل‌ها و عدم پذیرش مشتری بدون ماسک هستند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صمت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و اماکن بر فعالیت واحدهای صنفی در دو شیفت صبح وعصر نظارت دارند افزود: در صورت فعالیت باشگاههای ورزشی و پذیرش مهمان در رستورانها و تالارهای پذیرایی واحد های مذکور ضمن اعمال تخلف ،توسط پلیس اماکن پلمپ خواهند شد.

تهوری با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در واحدهای صنفی الزامی است، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی از ارائه خدمت و فروش کالا به مشتریان فاقد ماسک و کسانی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند در واحد صنفی خودداری نمایند.

وی در پایان گفت: در صورت عدم استفاده متصدی واحد صنفی و مشتری از ماسک، متخلفان به اتهام عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به تعزیرات معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی مسائل بهداشتی رستوران تالار واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد