Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی ۹۶ هر چه در مستطیل سبز با کیفیت دنبال شد در فضای مجازی و حوزه کری‌خوانی میان ستارگان دو تیم زشت پیش رفت.

خبرگزاری میزان - ارسلان مطهری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل بیستم لیگ برتر بوده است. هر چند وی همواره علاقه‌اش به لباس آبی را علناً ابراز کرده، اما تا پیش از دربی ۹۶ برای هواداران سرخابی‌ها مورد احترام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی گل‌های این مهاجم ۲۷ ساله اشاره به گیتار زدن است. به همین خاطر وی به گیتاریست استقلال هم معروف است، اما اتفاقات بعد از دربی ۹۶ حسابی روی وجه عمومی مطهری تاثیر بدی به جا گذاشت.

قضیه از این قرار بود محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی ۹۵ در فضای مجازی با اشاره به گیتار برای مهاجم استقلال کری خواند. طبیعی بود که مطهری هم پاسخ این کری را بعد از دربی ۹۶ در فضای مجازی بدهد. تصویری منتسب به صفحه اینستاگرامی ارسلان مطهری منتشر شد که به نحوه صحبت کردن مدافع پرسپولیس اشاره می‌کرد. این استوری به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد و باعث به راه افتادن بحث‌های کلامی میان هواداران دو تیم شد.

هواداران استقلال معقتدند استوری مورد نظر فتوشاپ بوده؛ اما پرسپولیسی‌ها بابت این موضوع حسابی از مهاجم رقیب دلگیر شدند. مهاجم استقلال هم جعلی بودن این استوری را تایید نکرده و ترجیح داده در این خصوص سکوت کند. در همین رابطه شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق پرسپولیس هم واکنش نشان داد و اعلام کرد در خصوص نقص‌های مادرزاد انسان‌ها و احترام به یکدیگر باید مراقب بود.  در کل برای مهاجمی در سطح و اندازه ارسلان مطهری که به خوش اخلاقی و پرتلاشی معروف است چنین اقدامی پسندیده نیست. هر چند از کنعانی‌زادگان یا هر بازیکن دیگر فوتبال هم انتظار می‌رود تمرکزشان روی فوتبال باشد تا مشابه دربی بی روح ۹۶ هواداران، کارشناسان و مخاطبان فوتبال پای گیرنده‌ها چرت‌شان نگیرد!

بازیکنان فوتبال دستمزد حرفه‌ای دریافت می‌کنند و وظیفه‌ای برای کری‌خوانی ندارند، بلکه ارائه بازی با کیفیت مطالبه بسیاری از سوی هواداران است. بعضی از محتواهای تهیه شده برای کری‌خوانی دارای اشتباهات خنده‌دار املایی و ناشی از کم‌سوادی منتشرکننده آن است. در واقع چنین محتوایی به شکل شمشیری علیه منتشر کننده آن عمل می‌کند. فرقی ندارد منتشرکننده بازیکن چه تیمی باشد. به هر حال روزی فوتبال این بازیکنان به پایان می‌رسد، اما خاطرات و عملکرد آنان از ذهن هواداران فوتبال پاک نمی‌شود.

در همین رابطه بد نیست به تجربه سال ۱۳۹۶ مهاجم استقلال اشاره کنیم. مطهری در روز ۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ تصادف شدیدی را در مسیر تهران گرمسار تجربه کرد. در آن تصادف کمر، دنده و کتف وی آسیب دید و حتی نزدیک بود مسیر فوتبال وی را تحت شعاع قرار بدهد، اما به هر حال او با گذر از روز‌های سخت و تلاش فراوان، استعدادش را در فوتبال ثابت کرد. از این بازیکن که عرش و فرش فوتبال را دیده، انتظار می‌رود با کری‌های سخیف و سطح پایین سرمایه اجتماعی و محبوبیت خود را از بین نبرد.

بیشتر بخوانید: اشتباه مرگبار مجیدی تکرار می‌شود؟

انتهای پیام/

برچسب ها: ارسلان مطهری محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس استقلال دربی 96 دربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال ارسلان مطهری محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس استقلال دربی 96 دربی فضای مجازی ارسلان مطهری کری خوانی دربی ۹۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم

­به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما؛ حمید مطهری مربی تیم فوتبال تراکتور در مورد دیدار با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: از سوالات فنی خبرنگاران در مورد بازی استقبال می‌کنم، اما بعد از بازی در موارد فنی حرف بزنیم بهتر است و افتخار می‌کنم در جمعی هستم که برخی خبرنگاران سوالات فنی در نشست‌های خبری می‌کنند.   مطهری ادامه داد: برای بازی با استقلال یک بازیکن ۵۰، ۵۰ است و بعد از ظهر تکلیف او روشن می‌شود خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و سعی کردیم در جلسات فنی و تمرینی روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار کنیم.   وی افزود: من صادقانه آمدم که در تبریز کار کنم دنبال پست و مقام هم نیستم من حرفه‌ای این کار هستم و در هر جایی هم کار کردم تعهد داشتم در این بازی­ با توجه به احترام خاصی که برای گل محمدی قائل هستم و او را یکی از بهترین سرمربی‌های ایران می‌دانم، اما مسئولیت فنی بازی بر عهده من است و تلاش می‌کنم که تیم بهترین نتیجه را بگیرد من در جا‌های مختلفی با آقای گل محمدی کار کردم، اما فعلا در مورد این بازی مسئولیت تیم با من است و امیدوارم بازیکنان و هواداران تبریز در یک تیم و در ادامه برای موفقیت تراکتور تلاش کنند.   دیدار تیم‌های فوتبال استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و تراکتور تبریز فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تبریز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.   تیم استقلال در حال حاضر در یک رقابت نزدیک با تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و تراکتور در چهارم جدول و به دنبال کسب سهیمه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست.

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏