Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:42:36 GMT

نمایشگر آیفون جدید همیشه روشن می ماند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۰۲۵

نمایشگر آیفون جدید همیشه روشن می ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، طبق گزارش جدید مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، آیفون ۲۰۲۱ احتمالاً مشابه اپل واچ مجهز به نمایشگری خواهد بود که همیشه روشن می‌ماند.

گورمن در خبرنامه خود اشاره کرده عمر باتری آیفون‌های جدید ارتقا می‌یابد، بریدگی روی نمایشگر آنها کوچک‌تر خواهد بود، قابلیت ضبط ویدئو بهتر می‌شود و رفرش ریت دستگاه‌ها نیز به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن در سری جدید موبایل‌های اپل تراشه A۱۵ به کار می‌رود که سرعت بیشتری دارد.

این نخستین بار نیست که گزارشی جدید به استفاده از نمایشگرهای همیشه روشن برای آیفون اشاره می‌کند. مکس وین باخ یکی دیگر از افشا کنندگان ویژگی‌های دستگاه‌ها اشاره کرد احتمالاً اپل در سال جاری از پنل‌های نمایشگر با فناوری LTPO در دستگاه‌هایش استفاده می‌کند. این شرکت قبلاً پنل‌های مذکور را در اپل واچ به کار برده است. این فناوری به طور فعال رفرش ریت نمایشگر ساعت هوشمند اپل را طوری تنظیم می‌کند تا شارژ دستگاه حفظ شود.

در گزارش خبرنگار بلومبرگ نیز اشاره شده حداقل یکی از ۴ آیفونی که سال جاری عرضه می‌شود نمایشگر LTPO خواهد داشت.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل نیز در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد آیفون‌های پرو جدید نمایشگر LTPO و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارند.

کد خبر 5261320 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی آیفون اپل صفحه نمایشگر شارژ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فناوری فضایی حاکمیت سایبری شبکه اجتماعی همراه اول شورای عالی فضای مجازی شرکت دانش بنیان طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی امنیت اطلاعات تحقیقات علمی فناوری اطلاعات و ارتباطات موبایل نوآوری فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود