Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید حاج بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز در سطح استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به ‌صورت صاف تا قسمتی ابری از بعد از ظهرها گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احتمال بارش پراکنده در نیمه جنوبی استان نیز وجود دارد، گفت: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و از اواخر هفته روند افزایش دما را به ویژه در غرب استان شاهد هستیم.

حاج‌بابایی با اشاره به میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در استان عنوان کرد: شهرضا با ۱۲ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را ثبت کرده است و زرین‌شهر با ۵، سمیرم ۰.۵، مورچه خورت ۰.۷ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: دمای هوای شهر اصفهان ۳۹ و کمینه فردا ۲۳ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با ۱۳ و کاشان با ۴۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: وضعیت هوای اصفهان بارش باران افزایش دمای هوا وزش باد شدید پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۴؛بارش‌ سیل‌آسا باران در ۱۶ استان
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد