Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌های حاضر در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی برای انتخاب یک ورزشگاه جهت میزبانی از تیم‌های رقیب به پایان رسید و اکنون زمان بررسی شرایط میزبانی کشورها و استادیوم‌های معرفی شده توسط AFC است.

در این میان و همانطور که انتظار می‌رفت، تیم ملی ایران استادیوم آزادی را به عنوان میزبان دیدارهای خود انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مسئله ای که در میان است، استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی در این مرحله است که چند رسانه عربی مدعی شدند AFC به کشورهایی که هنوز به VAR مجهز نشده اند، کمک خواهد کرد تا ورزشگاه‌های مدنظر خود را به این سیستم تجهیز کنند.

در سوی مقابل، رقبای ایران نیز ورزشگاه‌های مدنظر خود را انتخاب کرده اند. تیم ملی عراق ورزشگاه بین المللی بصره را به عنوان میزبان بازی‌هایش انتخاب کرده است. عراقی‌ها چند سالی است که به دلیل ناآرامی‌های داخلی، حق برگزاری بازی در کشورشان را نداشتند ولی روز گذشته ایاد بنیان رئیس کمیته عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق مدعی شد که فیفا به آنها قول داده تا درخصوص شرایط میزبانی این کشور تجدید نظر کند.

سوریه نیز که حق برگزاری بازی در خاک خودش را ندارد، ورزشگاهی در کشور اردن را برای بازی‌هایش انتخاب کرد. استادیوم ملک عبدالله دوم در منامه پایتخت اردن، ورزشگاهی است که قرار است سوری‌ها در آنجا از رقبای خود پذیرایی کنند. علاوه بر این، لبنان هم ورزشگاه بین المللی صیدا را که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده، به عنوان استادیوم مدنظر خود برای میزبانی از رقیبان انتخاب کرده است.

نکته مهم در خصوص ورزشگاه‌های معرفی شده این است که این استادیوم‌ها هنوز مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفته اند و باید دید پس از بررسی کارشناس‌های AFC، آنها چه نظری درخصوص این ورزشگاه‌های معرفی شده دارند.

بیشتر بخوانید: AFC تا ۱۰ روز دیگر تصمیم نهایی را می‌گیرد/ انتخابی جام جهانی متمرکز می‌شود؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC انتخاب کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی