Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:26:52 GMT

واکنش باشگاه بارسلونا به پست اینستاگرامی پیانیچ

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۴۷۶

واکنش باشگاه بارسلونا به پست اینستاگرامی پیانیچ

ستاره بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در صفحه شخصی‌ خود پستی گذاشته که باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی درباره جدایی‌اش از این تیم شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، در اینکه باشگاه بارسلونا روی میرالم پیانیچ حساب نمی‌کند و قصد دارد او را بفروشد شکی نیست اما ظاهراً این اتفاق هنوز رخ نداده است و پستی که ستاره بوسنیایی اخیراً منتشر کرده است هم ربطی به این موضوع ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیانیچ اخیراً پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که او را در فرودگاه بارسلونا نشان می‌داد و در کنار آن هم واژه «OFF» (تعطیل) درج شده بود.

انتشار این پست تنها ساعاتی پس از آن رخ داد که مطبوعات ایتالیایی اعلام کردند مدیربرنامه‌های پیانیچ به زودی وارد ایتالیا می‌شود تا درباره آینده این بازیکن با مشتریان او وارد مذاکره شود. همین موضوع سبب شد که انتقال پیانیچ از بارسلونا قطعی فرض شود.

باشگاه بارسلونا اما این موضوع را رد و اعلام کرده که تصویر منتشر شده مربوط به مرخصی کوتاه مدتی بوده که به پیانیچ داده شده تا برای سپری کردن یک جشن به ایبیسا سفر کند. ضمن اینکه پیانیچ یکی از بازیکنانی بود که باید صبح امروز (دوشنبه) خودش به اردوی پیش فصل کاتالان‌ها معرفی می‌کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که پیانیچ 31 ساله هنوز باید به تمرین در کنار بارسایی‌ها ادامه دهد.

پیشنهاد یوونتوس به بارسلونا برای معاوضه رمزی با پیانیچ/ مورینیو بازیکن بوسنیایی را نخواست

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا فوتبال اسپانیا بارسلونا لالیگا فوتبال اسپانیا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود