Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:36:56 GMT

آغاز ثبت نام دانش‌‎آموزان پایه دهم در بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۵۲۱

آغاز ثبت نام دانش‌‎آموزان پایه دهم در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین درتاج ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانش‌آموزان پایه دهمی که در نمون‌برگ هدایت تحصیلی‌ اولویت الف، قید شده است، از ۲۸ تیر تا ۳۱ مرداد می‌توانند با مراجعه به مدارس برای سال تحصیلی آینده ثبت نام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: ثبت نام دانش آموزان دارای اولویت‌های الف و ب، و دانش آموزان هاشور خورده از چهاردهم تا پایان مرداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نمون‌برگ رشته ریاضی تنها  اولویت الف نوشته شده و رشته‌های علوم تجربی، علوم انسانی و فنی وحرفه‌ای اولویت‌های الف و ب عنوان شده است.

درتاج بیان کرد: کمیته هدایت تحصیلی ادارات آموزش و پرورش مسئولیت تصمیم‌گیری را در خصوص دانش آموزان دارای شرایط خاص و همچنین دانش‌آموزانی که نمون‌برگ هدایت تحصیلی برای آن‌ها صادر نشده است، برعهده دارند.

این مقام مسؤول در رابطه با دانش آموزانی که شرایط ورود به شاخه یا رشته مورد علاقه شان ندارند توضیح داد: این گروه از دانش‌آموزان می‌توانند در شهریور همزمان با امتحانات تجدیدی در آزمون تعیین رشته مجدد شرکت کنند و در صورت کسب نمره حد نصاب دروس مرتبط با هر رشته و درصورت وجود ظرفیت، در رشته دلخواه ثبت نام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: دانش آموزانی که پارسال ترک تحصیل کرده‌اند می‌توانند مانند سایر دانش‌آموزان، مطابق جدول زمان بندی برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان می‌توانند روز‌های دوشنبه و چهارشنبه با مراجعه به مدارس، در پایه دهم نام نویسی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش بوشهر دانش دانش آموزان دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند