Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@13:39:59 GMT

شوراهای حل اختلاف تهران و البرز ۶ روز تعطیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۸۵۴۸

شوراهای حل اختلاف تهران و البرز ۶ روز تعطیل می‌شوند

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد، تمامی شعب شوراهای حل اختلاف در استان تهران و البرز در ۶ روز آینده تعطیل هستند. این ۶ روز به مثابه تعطیلات رسمی است و افرادی که وقت رسیدگی قضائی در این ۶ روز داشتند بعد از تعطیلات به مراجع قضائی مراجعه کنند.

بنابر این گزارش به احتمال بسیار قوی خبر رسمی در مورد چگونگی نحوه فعالیت واحدهای مختلف قضائی استان‌های تهران و البرز در این ۶ روز از سوی قوه قضائیه تا ساعاتی دیگر اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، صبح امروز علی ربیعی سخنگوی دولت اعلام کرد که با مصوبه ستاد کرونا، همه ادارات استان تهران و البرز از فردا سه شنبه ۲۹ تیر تا یکشنبه ۳ مرداد تعطیل هستند.

کد خبر 5261401

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای حل اختلاف محدودیت های کرونایی قوه قضاییه شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه سازمان امداد و نجات هلال احمر واکسن کرونا سازمان هواشناسی شهردار تهران امداد رسانی غلامحسین محسنی اژه ای مهدی ولی پور وحید قبادی دانا تهران و البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دادستان عمومی و انقلاب کوهرنگ گفت: صلح یاران ریش سفیدان و معتمدان هر منطقه هستند که نقش میانجی گری در حل دعاوی دارند.
رئیسی افزود: کاهش جمعیت کیفری به ویژه جلوگیری از ورود زندانیان جرائم غیر عمد و مالی به زندان، از برنامه های اولویت دار قوه قضاییه در سال‌های اخیر بوده که با روش‌های مختلف دنبال شده است.
وی گفت: صلح یاران ظرفیت‌های مردمی و افتخاری هستند که با مهارت‌های تجربی یا علمی در حل و فصل پرونده‌های قضایی، به دادگستری و شورا‌های حل اختلاف کمک می‌کنند.
رئیسی افزود: وجود صلح یاران در کنار شورای حل اختلاف در صلح و سازش اثربخش خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازار‌ها تعطیل شد؟
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • قهر زرگران از تهران تا شیراز و تبریز و اصفهان؛ چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال