Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به موفقیت‌های نیروی انتظامی شهرستان کرمانشاه در کشف جرم، گفت : در بیشتر جرایم ضربه‌های بسیار خوبی بویژه در چند ماه گذشته به باند‌های مجرم و شبکه‌های وقوع جرم وارد کرده‌ایم که به‌عنوان نمونه در تیرماه امسال شاهد رشد ۴۵ درصدی در کشف جرم بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : به دلیل ملاحظات و مصالح امنیتی و عمومی که درباره اطلاع‌رسانی خدمات و دستاورد‌های نیروی انتظامی وجود دارد، معمولاً بسیاری از موفقیت‌های ناجا جنبه رسانه‌ای پیدا نمی‌کند وگرنه بسیاری از ضربه‌های بزرگ به باند‌های تبهکار و بزهکار در همین چند ماهه اخیر در کرمانشاه صورت گرفته و رشد کشفیات هم موید آن است.

افزایش جرایم در چهار ماه سپری شده از امسال

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه،افزود: بیشتر جرایم در چهار ماه سپری شده از امسال نسبت‌به مدت مشابه پارسال روند افزایشی داشته است، اما سرعت رشد جرایم در این کلان‌شهر به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است هرچند وقوع جرم به هر اندازه که باشد، از نظر ما مطلوب نیست و همواره در تلاشیم که از میزان وقوع جرایم کاسته و بر میزان کشفیات جرم بیفزاییم
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک محموله ۲۳۲ کیلوگرمی تریاک در کرمانشاه و دستگیری پنج قاچاقچی خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد انتقال قابل توجهی مواد از استان‌های جنوبی به "کرمانشاه" را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی مسیر حرکتی قاچاقچیان شده و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف دو دستگاه خودرو سواری متعلق به آن‌ها در ورودی شهر "کرمانشاه" اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۲۳۲ کیلوگرم تریاک، از دستگیری پنج نفر در این خصوص و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

جاویدان کشفیات امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را حدود یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۱۰۷ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

او از دستگیری و جمع آوری بیش از هزار معتاد متجاهر در حدود چهار ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: برخورد قاطعانه با قاچقاچیان و جمع آوری معتادان متجاهر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم