Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دولت امروز تهران و البرز را برای کاستن از شدت کرونا در این استان‌ها تعطیل کرد اما هرمزگان که سیاه‌ترین وضعیت کرونایی کشور را بر اساس اعلام وزارت بهداشت دارد و دو روز پیش نیز ستاد استانی کرونا برای دومین بار پیشنهاد تعطیلی یک هفته‌ای استان را به ستاد ملی کرونا داده، همچنان چشم انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بیمارستان‌های هرمزگان مملو از بیمار بوده و ظرفیت بیمارستان‌های صحرایی نیز که به تازگی توسط نیروهای مسلح بنا شده است، نیز دست کمی از بیمارستان‌ها ندارد.

در همین زمینه محمد آشوری نماینده مردم هرمزگان در انتقاد از دولت در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان داشته که مشخص نیست بر چه مبنایی دولت با تعطیلی استان سیستان و بلوچستان و بوشهر در مقطعی و اکنون با تهران و البرز موافقت می کند اما با درخواست های مکرر استاندار هرمزگان مخالفت می شود.

منصور آرامی دیگر نماینده هرمزگان نیز در این زمینه با ابراز نگرانی شدید از بی‌تدبیری در زمینه اتخاد تصمیمات اساسی برای مهار کرونا در هرمزگان اظهار داشته: کاری نکنیم کنترل کرونا در هرمزگان میسر نشود. وی از استاندار هرمزگان خواسته از اختیارات خود به طور ویژه استفاده کرده و هرمزگان را برای مهار بیماری کرونا تعطیل کند.

روی اصلی سخن نمایندگان استان، تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها است که در هرمزگان بیشترین میزان شاغل و مراجعه کننده را داشته و یکی از اصلی‌ترین کانون‌های شیوع بیماری کرونا بشمار می‌رود.

احمد جباری نماینده غرب هرمزگان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان این که هرمزگان در شدیدترین وضعیت کرونا در کشور بسر می‌برد و اتخاذ تصمیمی اساسی برای مهار این وضعیت یک خواسته عمومی از دولتمردان است، اظهار کرد: دولت در پایان کار خود مردم استان‌های جنوبی را به حال خود رها نکند بلکه بداند اگر تدبیری اساسی برای مهار کرونا در این استان‌ها اندیشیده نشود، ممکن است با خستگی مفرط و شدید کادر درمان، اوضاع از بحران نیز فراتر برود.

احمد مرادی رییس مجمع نمایندگان استان نیز در گفت‌وگویی با فارس از پیگیری جدی برای تعطیلی هرمزگان خبر داد.

به گزارش فارس، اوضاع بحرانی در هرمزگان به حدی است که بیمارستان‌های استان توان بیشتری برای بستری بیماران جدید را ندارند و از سویی امکانات هرمزگان نیز به لحاظ مواجه شدن با این بیماری محدود بوده و زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی کفاف این تعداد بیمار را نمی‌دهد.

در هرمزگان فقط در 3 روز اخیر بیش از 400 بیمار بستری شده‌اند که آمار بی‌سابقه‌ای در جنوب کشور بشمار می‌رود و مردم بشدت از بی‌تفاوتی دولت به وضعیت استان‌های جنوبی به لحاظ تدابیر اساسی در این زمینه گلایه مند هستند.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان گلایه مردم تعطیلی ادارات آشوری آرامی جباری بیمارستان ها برای مهار استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، علی سلاجقه با بیان اینکه دولت سیزدهم گام‌های اساسی نسبت به رفع دغدغه محیط زیستی مردم برداشته است، بیان کرد: در این دولت تاکنون ۵۴ مشعل خاموش شده و ۵.۵ میلیارد یورو برای بهینه‌سازی سوخت و بهبود وضع هوا اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند کاستن از آلودگی هوا به‌واسطه تأسیسات نفتی از جمله پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌های گازی تداوم خواهد یافت، گفت: پارسال کمترین مازوت‌سوزی را در کشور نسبت به سال‌های پیش شاهد بودیم.

گفتنی است رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست چندی پیش با اشاره به اینکه دولت سیزدهم گامی اساسی در موضوع کیفی‌سازی و بهینه‌سازی مصرف سوخت در ۱۰ پالایشگاه کشور برداشته است، تصریح کرده بود: این پالایشگاه‌ها حتی در زمینه کاهش تولید مازوت و گوگردزدایی از فرآورده‌های نفتی نیز در حال اجرای پروژه هستند.

کد خبر 6097277 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست