Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سید محسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، با اشاره به جلسه ستاد ملی کرونا و برگزاری دعای عرفه در فضای باز گفت: همکاران در موردبحث نظافت و شستشو در روز عید قربان و برگزاری دعای عرفه به‌صورت آماده‌باش قرار دارند.

به گفته میرهادی شهرداری قم نسبت به آذین‌بندی و مناسب‎سازی محیط شهری با نصب پرچم ‎های الوان‎، نورپردازی و بنر‌های متناسب با این ایام، تنظیف، شستشو، لایروبی انهار، آماده ‎سازی محیط‎‌های پیرامون مساجد، اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و مکان ‎های برگزاری نماز عید برای برگزاری هرچه مطلوب‎‌تر مراسمات با هماهنگی مناطق هشتگانه و سازمان‌های تابعه اقدام به این امور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم یادآورشد: کشتارگاه جاهد و کشتارگاه پرتو واقع در جاده جعفریه برای ارائه خدمات به شهروندان در نظر گرفته‌شده و شهروندان می‌توانند از این دو مرکز در بحث ذبح دام در روز عید قربان استفاده کنند.

میرهادی ضمن تأکید بر نظافت، نگهداری و آماده‌سازی شهر در اعیاد غدیر و قربان افزود: کاروان شادی ویژه عید قربان در سطح شهر به‌صورت عبوری و بدون تجمع و توقف همراه با اصوات و آذین‌بندی زیبا جهت ایجاد شادی و نشاط برای شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

او تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام مناطق ازجمله سازمان آتش‌نشانی و اداره کل تخلفات شهری در مورد برگزاری مراسم‌های عید قربان و غدیر در آماده‎باش کامل هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در پایان با اشاره به نصب بنر و اطلاع‌رسانی کشتارگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر ابراز کرد: طبق سنوات گذشته اجازه عرضه دام در هیچ‌یک از نقاط شهر داده نمی‌شود و برای ذبح دام باید با مراکز مشخص‌شده هماهنگ شود؛ بنابراین از شهروندان محترم خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان دام موردنظر را از کشتارگاه‌های معتبر تهیه کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید قربان شهرداری قم ممنوعیت عرضه دام شهرداری قم عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم

سیدمحسن میرهادی،مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید. 

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود، یکی از مشکلات مهم محیط‌زیست شهری در قم است.  

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این راستا طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.  

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود، درحالی‌که ساعت اعلام‌شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا  ۶:۰۰ صبح است.

 وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، باوجوداینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام‌شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری