Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، با توجه به قطعی برق صنایع بزرگ کشور همچون سیمان و فولاد و اعتراض صاحبان این صنایع به وضعیت فعلی، مقرر شد تجدیدنظری در نحوه فعالیت صنایع بزرگ صورت گیرد.

بر این اساس دبیرخانه کنترل پیک بار کشور از شرکت توانیر طی ابلاغیه‌ای به صنایع بزرگ کشور اعلام کرد که روزهای دوشنبه و سه شنبه صنایع سیمان از ساعت ۲۴ الی ۸ صبح بدون محدودیت و از ۸ صبح الی ۲۴ شب، ۳۰ درصد دیماند مصرفی اجازه فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه صنایع فولادی از ساعت ۲۴ الی ۸ صبح با ۵۰ درصد دیماند مصرفی و از ۸ صبح الی ۲۴ شب با ۱۰ درصد دیماند مصرفی مجاز به کار هستند.

از روزهای چهارشنبه الی یکشنبه نیز صنایع سیمانی ۲۴ ساعته بدون محدودیت و صنایع فولادی ۲۴ ساعته با ۵۰ درصد دیماند مصرفی اجازه فعالیت دارند.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

نحوه اداری همکاری صنایع سیمان و فولاد در جلسه روز شنبه مورخ ۲ مرداد ۱۴۰۰ بررسی و اعلام می‌شود.

پربیننده ترین چراغ مزرعه ۴۳ میلیاردی ماینرها خاموش شد ضرورت تساهل و تسامح در ارائه مجوزهای استخراج رمزارز / برخی محافظه کاری‌ ها باعث تاخیر در تصویب قانون رمزارزها شده است اعلام وصول طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق در مجلس / محدودیت تدریجی در پرداخت یارانه‌ های انرژی خاموشی‌ ها در زمستان تکرار می‌ شود شرمنده مردم هستیم / همه واحدهای تولیدی برق کشور در مدار هستند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه‌ی‌ بارشی از امروز (سه شنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی بادهای جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6092114

دیگر خبرها

  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد