Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه آب شهدای شیبان با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در پی خشکسالی بسیار شدید که امسال در استان اتفاق افتاد، هم تالاب‌ها و هم مردم صدمات زیادی دیدند، دامداران به ویژه دام‌های سنگین از بی‌آبی تلف شدند و هم دچار تنش‌های آبی کشاورزی و شرب شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به دستاورد‌های سفر هیئتی از مسئولان کشوری به خوزستان افزود: گروهی به استان آمدند و در جلسه ستاد بحران، مصوبات بسیار خوبی داشتیم و مشابه این مصوبات دیروز به تصویب نهایی دولت رسید.

سلیمانی‌دشتکی در خصوص حل مشکلات آب در خوزستان اظهار داشت: در این مصوبات یک هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان کمک‌های نقدی بود که قرار شد از اعتبارات تنش آبی وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو، ۱۵ درصد به استان داده شود، همچنین اعتبارات این 2 وزارتخانه ۱۰۰ درصد در خوزستان تخصیص داده می‌شود و علاوه بر این، قرار شد صندوق بیمه دامداران خسارت‌ها را پرداخت کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امکانات خوبی از نهاد‌های انقلابی از جمله سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ستاد نیرو‌های مسلح، در اختیار ما قرار داده شده است، همچنین ستاد اجرایی و بنیاد برکت در پروژه آبرسانی به ۴۷۱ روستا مشارکت داشتند و تقریبا ۴۵ میلیارد تومان کمک کردند.

او در پایان گفت: قرار شد هم ستاد اجرایی امام و هم ستاد کل نیرو‌های مسلح در تامین تانکر‌های آب به ما کمک کنند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بی آبی خوزستان تنش آبی ستاد اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضامراد صحرایی عصر امروز پنجشنبه با هدف شرکت در برنامه‌های تکریم مقام استاد و معلم و حضور در آئین بزرگداشت سنگری وارد استان خوزستان شد.

محمدرضا سنگری از چهره‌های شاخص استان و از مفاخر علمی کشور است.

سنگری، مؤلف چندین مقاله و کتاب است که در میان تالیفات او کتب درسی سطوح مختلف ابتدایی و دبیرستان و همچنین دو منبع درسی دانشگاهی وجود دارد.

کد خبر 6095320

دیگر خبرها

  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی